صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / معاون پژوهشی دانشگاه هنر منصوب شد
معاون پژوهشی دانشگاه هنر منصوب شد

معاون پژوهشی دانشگاه هنر منصوب شد

محمدرضا آزاده فر عصر امروز سه‌شنبه(1 خرداد ماه 97)، با حکم دکتر سید حسن سلطانی رییس دانشگاه هنر، به عنوان معاون پژوهشی این دانشگاه منصوب شد.

دانشگاه هنر

به گزارش کسب و کار نیوز در دانشگاه هنر ، عصر امروز سه‌شنبه(۱خرداد ماه ۹۷) مراسم تودیع سودابه صالحی معاون سابق پژوهشی و معارفه محمدرضا آزاده فر معاون جدید  پژوهشی دانشگاه هنر با حضور دکتر سید حسن سلطانی رییس دانشگاه، مدیران و کارشناسان این حوزه در دانشگاه هنر برگزار شد.

دکتر سید حسن سلطانی ضمن تشکر و قدردانی از دکتر سودابه صالحی معاون سابق پژوهشی و آرزوی توفیق برای محمدرضا آزاده فر معاون جدید  پژوهشی دانشگاه هنر ، گفت: حوزه پژوهش معمولا از نظر بودجه و توجه با کم مهری‌هایی روبرو بوده که امیدوارم ما این کم مهری‌ها را تکرار نکنیم و بتوانیم در سطح کلان برنامه و بودجه، حمایت‌های لازم را به نفع مصلحت دانشگاه و افق‌های روشنی که در پیش رو داریم، انجام دهیم.

وی در ادامه بیان کرد: از اینکه در جمع خانواده بزرگ دانشگاه هنر حضور دارم خوشحالم و آماده‌ام که نقطه نظرات و پیشنهادهای همکاران و دانشجویان فرهیخته را بشنوم، البته از همکاران و دانشجویان انتظار دارم مسائلی که به ذهنتان می‌آید را پیش از آنکه از زمان آن بگذرد مطرح کنید.

در ادامه مراسم دکتر سودابه صالحی معاون سابق پژوهشی، نیز ضمن تشکر از همه کارکنان و همراهان گفت: همکاران همگی تلاش‌شان بر این است از برنامه‌ها و ساز و کارهای که سعی دارد افق و پیشرفت این حوزه را رقم بزند، بیش از گذشته حمایت کنند.

سپس دکتر آزاده ‌فر هم دوره معاونت دکتر سودابه صالحی معاون سابق پژوهشی دانشگاه هنر را دوره‌ای طلایی دانست و افزود: حاکم بودن ذهن واقع‌گرا و دوری از رفتارهای رویاپردازانه و تخیلی در مدتی کوتاه، معاونت پژوهشی را توسعه داد، امیدوارم بتوانیم با یاری همکاران، اهداف و برنامه‌های جامع دوره گدشته را ادامه دهیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.