صفحه اصلی / استان ها / گیلان / «رودسر» از برندهای مهم گل و گیاه کشور
«رودسر» از برندهای مهم گل و گیاه کشور

«رودسر» از برندهای مهم گل و گیاه کشور

سرپرست فرمانداری رودسر گفت: شهرستان رودسر و بخش چابکسر به‌لحاظ ظرفیت عظیم در حوزه گل و گیاه این شایستگی را دارد که علاوه‌بر راه‌اندازی رشته گل و گیاه در دانشگاه جشنواره گل و گیاه را هم در این بخش برگزار کنیم.

گل و گیاه

به گزارش کسب و کار نیوز، «علی وارسته بهدانی» با اشاره به برگزاری موفق جشنواره گل گاو زبان در اشکورات رحیم آباد رودسر گفت: می‌توان جشنواره‌های دیگری چون گل و گیاه در چابکسر، فندق در اشکورات و بومی و محلی در جواهر دشت چابکسر برگزار کرد که می‌کوشیم در موعد مقرر انجام دهیم.

وی افزود: خوشبختانه جشنواره گل گاوزبان با اقبال عمومی بلندی همراه شد.

وارسته در ادامه از راه‌اندازی رشته گل و گیاه در دانشگاه علمی، کاربردی این شهرستان خبر داد و گفت: شهرستان رودسر و بخش چابکسر به لحاظ ظرفیت عظیم در حوزه گل و گیاه این شایستگی را دارد که علاوه‌بر راه‌اندازی رشته گل و گیاه در دانشگاه، جشنواره گل و گیاه را هم در این بخش برگزار کنیم، چون این بخش در حوزه گل و گیاه یک برند و امتیاز ویژه‌ای دارد.

سرپرست فرمانداری رودسر هم‌چنین از ساماندهی ایست بازرسی گلوگاه چابکسر خبر داد و گفت: می‌کوشیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن این مشکل برطرف شود.

به گفته وارسته، استقرار دایمی این گلوگاه در شرایط کنونی دیگر پاسخ نمی‌دهد و باید امکانات و تجهیزات الکترونیکی به آن منتقل شود.

وی هم‌چنین بر ضرورت تشکیل کمیته سرمایه‌گذاری در چابکسر، بهره‌مندی از ظرفیت عظیم رودخانه اچیرود و اولویت‌بندی صنوف مختلف در چابکسر تأکید کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فرماندار رشت

ضدعفونی معابر رشت با استفاده از تجهیزات تخصصی ارتش

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, میرشمس مومنی زاده در نشست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.