صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / تجارت شخصی یا تحول در بسکتبال ایران؟
تجارت شخصی یا تحول در بسکتبال ایران؟

تجارت شخصی یا تحول در بسکتبال ایران؟

ماجراهای عجیب و غریب فدراسیون بسکتبال تمامی ندارد و در جدیدترین اتفاق مسوول یکی از کمیته‌های فدراسیون قصد دارد نونهالان و نوجوانان را با هزینه خودشان و به بهانه حضور در کمپ تمرینی راهی گرجستان کند. او برای این اعزام نیز مبالغی را از خانواده‌ها مطالبه کرده است.

بسکتبال نوجوانان

به گزارش کسب و کار نیوز، فدراسیون بسکتبال ایران به عنوان متولی اصلی این ورزش با توجه به اینکه کمیته زیر نظرش چنین فعالیت عجیبی را انجام داده باید پاسخگو باشد. فعالیت‌های اقتصادی شخصی مشکلی ندارد. مثل بسیاری از مدارس بسکتبال کشور که بازیکنان خود را به کشورهای مختلف اعزام می‌کنند اما اینجا پای فدراسیون به میان آمده اما فعالیت‌ها شخصی است. فدراسیون بسکتبال ایران که انقدر در اندیشه توجه به رده‌های پایه است می‌تواند تمرکز خود را بر روی کمپ‌های بدون مرز NBA بگذارد و ورزشکاران شایسته را به این کمپ‌ها اعزام کند تا اینکه تور تفریحی گرجستان برای نوجوانان برگزار کند و از آنها پول بگیرد.

هم‌چنین خانوده بسکتبال خواستار این هستند که متن کامل تفاهم‌نامه دو فدراسیون ایران و گرجستان با تمام بندهای تنظیم شده منتشر تا همه چیز شفاف شود. قطعا اگر این تور شاد ورزشی که در تبلیغات آن از گشت و گذار در شهرهای گرجستان و اختصاص دادن سبد میوه به ورزشکاران صحبت شده شخصی باشد مشکلی وجود ندارد اما زمانی که پای فدراسیون بسکتبال وارد شده باید دقت کرد و اجازه نداد که سود شخصی وارد ماجرا شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.