صفحه اصلی / استان ها / البرز / وضعیت کارخانه آسفالت کرج خراب است
وضعیت کارخانه آسفالت کرج خراب است

وضعیت کارخانه آسفالت کرج خراب است

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج گفت: کارخانه آسفالت کرج با ظرفیت تولید روزانه 2000 تن، از ابتدای سال تاکنون کمتر از 7000 تن تولید داشته است.

آسفالت عرصه تاریخی هگمتانه

عسگر نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: به علت نوسانات شدید قیمت قیر در کشور وضعیت تولید کارخانه آسفالت کرج بسیار ضعیف ارزیابی می‌شود.

وی ادامه داد: این کارخانه ظرفیت دارد که در طول هشت ساعت کار روزانه حدود ۲۰۰۰ تن تولید داشته باشد، ولی مشکلات اعتباری و افزایش بی رویه قیمت قیر باعث شده از ابتدای سال تاکنون تنها ۶۹۰۰ تن تولید داشته باشد.

وی افزود: سال ۹۶ قیمت قیر در کشور ۹۴ درصد رشد داشته و شناور بودن قیمت‌ها دغدغه‌های بسیاری را برای دست اندرکاران ایجاد کرده است.

وی توضیح داد: با توجه به شرایط موجود به نظر می‌رسد اصلاح شیوه‌های مدیریت و تهیه مواد اولیه برای ادامه حیات این کارخانه ضروری است.

سرپرست معاونت فنی عمرانی شهرداری کرج بیان کرد: با توجه به نوسان قیمت قیر در بازار کسی زیر بار پیش خرید نقدی نمی‌رود و همین امر دغدغه‌های ما را در زمینه خرید این محصول افزایش داده است.

این مسئول گفت: اگر بودجه کافی در اختیار داشته باشیم مشکلی در روند تولید متناسب با ظرفیت کارخانه نداریم،  امسال ۲۰ میلیارد تومان برای خرید قیر تهاتری اختصاص یافته که امید است بتواند بخشی از مشکلات این کارخانه را رفع کند.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ساعت کاری بازار

ساعت کاری بازار روزهای کرج اعلام شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهراب سعادت اظهار کرد: طی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.