صفحه اصلی / استان ها / زنجان / توزیع سفر؛ نیاز امروز رونق گردشگری زنجان
توزیع سفر؛ نیاز امروز رونق گردشگری زنجان

توزیع سفر؛ نیاز امروز رونق گردشگری زنجان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان، از توزیع سفر به‌عنوان مهم‌ترین فاکتور برای رونق و توسعه گردشگری در استان یاد کرد.

یحیی رحمتی

یحیی رحمتی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در صنعت گردشگری، مهم‌ترین مقوله‌ای که جوامع مختلف به آن توجه ویژه‌ای دارند، بحث توزیع سفر است، افزود: توزیع سفر به واسطه افزایش مقاصد گردشگری صورت می‌گیرد، به همین خاطر یکی از اولویت‌های این اداره‌کل برای تحقق این امر، احیای خانه‌های قدیمی است؛ چرا که معتقدیم با این اقدام می‌توان به توزیع سفر در استان کمک کرد.

وی، از حضور بیش از ۵۰۰ هزار گردشگر طی نوروز امسال در استان زنجان خبر داد و با اشاره به اینکه آنچه که امروز در زمینه صنعت گردشگری استان مورد توجه بوده، بحث ماندگاری گردشگران است، تصریح کرد: میزان رشد گردشگران طی سال‌های اخیر در استان زنجان، قابل توجه است، اما کف انتظار مسئولان این حوزه نیست، به همین خاطر همه تمرکز این اداره‌کل بر روی زمان ماندگاری گردشگران معطوف شده است.

این مسئول با بیان اینکه توزیع سفر به توزیع گردشگران در استان کمک کرده و این خود باعث توزیع عادلانه ثروت در این زمینه می‌شود، اظهار کرد: خوشبختانه یکی از عواملی که باعث افزایش حضور گردشگران در استان زنجان شده، نحوه برخورد مردمان این منطقه و مهمان‌نوازی مثال‌زدنی آن‌ها بوده است که نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که زنجان در زمینه برخورد با گردشگران، یکی از استان‌های خوب به‌شمار می‌رود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان در ادامه با یادآوری اینکه به غیر از جاذبه‌های کنونی، باید چندین نقطه گردشگری دیگر نیز در سطح شهر ایجاد کرد تا گردشگر در سطح شهر توزیع شود، خاطرنشان کرد: معتقدیم پیش از زمینه‌سازی برای افزایش تعداد گردشگران، باید زمینه ماندگاری آنان را در سطح شهر فراهم کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

عملکرد حوزه فرهنگ و هنر در پساکرونا نمایان خواهد شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, فاطمه کرباسی شامگاه روز گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.