صفحه اصلی / استان ها / هرمزگان / مردم، محور و پشتوانه نظام و دولت هستند
مردم، محور و پشتوانه نظام و دولت هستند

استاندار هرمزگان:

مردم، محور و پشتوانه نظام و دولت هستند

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: روابط عمومی ها باید سیاست ها، برنامه ها، اهداف و توفیقات هر مجموعه را با زبان گیرا، دل نشین و نفوذ پذیر در افکار، به جامعه منتقل کنند.

استاندار هرمزگان

به گزارش کسب و کار نیوز، فریدون همتی در آئین گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات در هرمزگان با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و روز روابط عمومی، با بیان اینکه کار روابط عمومی دارای ابعاد مختلف است که شامل دورن سازمان و بیرون از آن می شود، عنوان کرد: روابط عمومی به عنوان تلطیف کننده مجموعه داخل سازمان باید همه موارد را به گونه ای تنظیم کند که مجموعه خوب کار کند .

وی ادامه داد: روابط عمومی باید ارتباط بین بخشی در یک سازمان ایجاد کند و بخش دیگر کار روابط عمومی نیز ایجاد ارتباط سازمان با جامعه است .

استاندار هرمزگان با بیان اینکه سازمانی موفق است که بتواند افکار عمومی را همراه خود کند، افزود: روابط عمومی باید به تمامی ابعاد اجزای کار خود در ابعاد بیرونی و درونی خوب توجه کند .

همتی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها باید سیاست ها، برنامه ها، اهداف و توفیقات هر مجموعه را با زبان گیرا، دل نشین و نفوذ پذیر در افکار، به جامعه منتقل کنند، تصریح کرد: روابط عمومی ها باید به طور دائم از ظرفیت رسانه ها به عنوان یک همکار خوب برای رسیدن به هدف سازمان خود بهره ببرند .

وی مردم را محور و پشتوانه نظام و دولت دانست و بیان کرد: بخش عظیمی از امور در رابطه با رعایت حقوق شهروندی، سلامت دستگاه، روان بودن کارها و ایجاد احساس خوب در میان کارکنان بر عهده روابط عمومی است .

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها باید مراقب رفتار سازمان خود با مردم باشند چون اگر در این خصوص دقت نکنیم در مسیر پر هزینه ای قرار خواهیم گرفت .

همتی گفت: مدیران دستگاه ها مقوله بسیار مهم رضایتمندی مردم و رسیدگی به مراجعه کنندگان را جدی گرفته و به سرعت اجرایی کنند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز در شرایط جدید خروج آمریکا از برجام قرار داریم، اظهار داشت: در این عرصه هرچه قدر سازمان ها به معنای واقعی در کنار مردم باشند، مردم حاضرند فشارها را تحمل کنند اما بی اعتنایی و بی مسئولیتی در سازمان ها برای مردم سخت است و مردم توقع دارند سازمان ها در برابر کارها خود را مسئول بدانند .

استاندار هرمزگان اضافه کرد: مانند سایر مقاطعی که با کمک مردم از بحران های مختلف عبور و تهدیدها را تبدیل به فرصت کردیم، در این مقطع جدید هم با هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری، تدبیر و مدیریت رئیس جمهوری و دولت و حضور و پشتیبانی مردم می توانیم این شرایط را به یک فرصت بزرگ برای کشور تبدیل کنیم .

همتی یادآور شد: مشی نظام جمهوری اسلامی ایران این است که در ذیل گفتمان انقلابی رهبری، دولت برای دستیابی به بیشترین مزیت ها در حوزه بین الملل تلاش کند .

وی با تاکید بر اینکه فرآیند کار در سازمان ها نباید طولانی باشد، عنوان کرد: دغدغه ما مسئولان باید این باشد که روند کارها تسهیل شود و روابط عمومی ها نیز باید توجه ویژه ای به این امر داشته باشند .

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با بیان اینکه باید میان سازمان ها رقابت در خوشنامی با سلامت در دستگاه و خدمت به مردم ایجاد شود، افزود: دائما نیاز داریم مدیران و کارکنان هر سازمان توجیه و این مسائل را بیان کنیم و اگر این کار را نکنیم سازمان مفیدی نخواهیم بود .

مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان نیز در این مراسم وجود روابط عمومی را برای رسیدن به اهداف دستگاه ها و بخش خصوصی ضروری دانست و بیان داشت: مدیران برای رسیدن به اهداف دستگاه ها و مجموعه خود باید روابط عمومی ها را تجهیز کنند .

شیرزاد عزتی افزود: امروز بیشتر فعالان حوزه روابط عمومی از روی علاقه مندی در این عرصه حضور دارند و اگر می خواهیم استان در ابعاد ملی و فراملی شناسانده شود باید روابط عمومی ها را تجهیز کنیم .

حجت الاسلام محمدحسن فروزان نژاد رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان نیز در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن ماه رمضان، بر لزوم ایجاد فضای قرآنی و توجه بیشتر به امر نماز در ادارات تاکید کرد .

در پایان این مراسم از مدیران و کارشناسان برتر و برگزیده روابط عمومی های استان هرمزگان تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ملخ صحرایی

هرمزگان در پیشانی مبارزه با ملخ صحرایی

به گزارش ملخ صحراییبه مقل از ایسنا,علی باقرزاده همایی با بیان اینکه این استان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.