صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / نفت مسجدسلیمان به دنبال حامی مالی

نفت مسجدسلیمان به دنبال حامی مالی

پس از گذشت چهار سال بار دیگر مسجدسلیمان شاهد حضور نماینده‌اش در لیگ برتر است. هواداران تنها خواسته‌شان توجه مسولان به تیم‌شان است تا مثل گذشته به لیگ یک سقوط نکنند. حضور یک تیم فوتبالی می‌تواند نوید دهنده روزهای خوبی برای هر شهرستان باشد.

نفت مسجدسلیمان

به گزارش کسب و کار نیوز نیز اظهار کرد: چهار سال پیش زمانی که این تیم با هدایت خود من به لیگ برتر راه پیدا کرد، به دلیل مشکلاتی از جمله مالی، دوباره به لیگ یک سقوط کرد. آن زمان با توجه به این‌که وزارت نفت دیگر نمی‌توانست در لیگ حرفه‌یی تیم‌داری کند، باید یک اسپانسر برای تیم پیدا می‌شد که متاسفنه این اتفاق نیفتاد. فکر می‌کنم عمده مشکل نفت، دولتی بودن آن است و به محض این‌که تیم به لیگ برتر صعود می‌کند، طبق قانون مجلس نیز وزارت نفت حق تیم‌داری ندارد و همین باعث می‌شود مشکلاتی برای این تیم ایجاد شود.

این مربی خوزستانی بیان کرد: با توجه به این‌که امسال نفت‌مسجدسلیمان مجددا به لیگ برتر صعود کرده است، با داشتن آن تجربه تلخ قبلی، امیدوارم همه درس خوبی گرفته باشیم و از همین امروز، برای فصل آینده آن برنامه‌ریزی کنیم. من فکر می‌کنم اگر همان چهار سال پیش نیز تفکرمان تیم‌داری در لیگ برتر بود، سهمیه را از دست نمی‌دادیم.

خوزستان با چهار نماینده در لیگ برتر
حضور چهارمین تیم خوزستانی در لیگ برتر ایران، اتفاق خاصی است که برای اولین‌بار در فوتبال استان خوزستان رقم خورده است و باید مسوولان از حالا برای حفظ این چهار سهمیه دست به کار شوند. امیدواریم که با توجه دوچندان مسوولان استان خوزستان شاهد سالی زیبا همراه با شکوفایی از مهد فوتبال ایران باشیم.

هم‌چنین با توجه به مشکلات عدیده اجتماعی که در شهرستان مسجدسلیمان وجود دارد، این تیم فوتبالی می‌تواند کمک بزرگی به رفع این مشکلات کند. حضور یک تیم لیگ برتری می‌تواند به روند توسعه یک شهرستان سرعت بدهد البته اگر اگر دولت بخواهد برای رفع مشکلات اجتماعی هزینه کند، باید خیلی بیش‌تر از آن‌چه می‌خواهد، صرف حمایت از تیم نفت مسجدسلیمان کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.