صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / ساخت بیش از ۵ هزار خانه محروم توسط سپاه در سیستان و بلوچستان
ساخت بیش از ۵ هزار خانه محروم توسط سپاه در سیستان و بلوچستان

ساخت بیش از ۵ هزار خانه محروم توسط سپاه در سیستان و بلوچستان

مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پنج هزار و 359 خانه محروم توسط سپاه پاسداران به منظور رفع محرومیت در سیستان و بلوچستان ساخته شده است.

سردار سید ضیاء الدین حزنی

‌به گزارش کسب و کار نیوز-‌ سردار سید ضیاء الدین حزنی در نخستین همایش تجلیل و تکریم شبانان و گله داران عشایر سیستان و بلوچستان افزود: عشایر در خط مقدم اقتصاد مقاومتی قرار دارند‌ و انتظار ما از عشایر تلاش همیشگی ‌برای تولید است‌.

سردار حزنی افزود: عشایر از اقشاری هستند که فرمایشات رهبری را در راستای اقتصاد مقاومتی اجرا کرده‌اند ‌و‌ به فکر عرضه کالای ایرانی هستند‌.

وی گفت: با توجه به اینکه عشایر ۲ درصد جمعیت کل کشور را شامل می‌شوند، اما ۲۵ درصد مواد پروتئینی ‌و ۳۵ درصد صنایع دستی کشور را این قشر ‌تولید می‌کند.

مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۲۳ هزار و ۹۴۲ طرح عمرانی و غیر عمرانی توسط تمام رده‌های سپاه پاسداران در سیستان و بلوچستان در راستای محرومیت زدایی انجام شده است‌.

وی خاطرنشان کرد: این تعداد طرح با اعتبار افزون بر ۳۳۸ میلیارد و ۱۶۴ میلیون تومان در این استان اجرا شده است‌.

سردار حزنی بیان کرد: این طرح‌ها توسط نیروی زمینی سپاه، قرارگاه قدس، سپاه سلمان، نیروی دریایی سپاه، نیروی هوا فضای سپاه، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) و گروه‌های مردمی در سیستان و بلوچستان انجام شده است‌.

وی تصریح کرد: با همه مشکلاتی که در بحث بودجه و اعتبارات بود سپاه پاسداران توجه خاصی به سیستان و بلوچستان داشته است‌.

مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: هزار و ۴۱۷ هکتار از زمین‌های سیستان و بلوچستان با ماشین آلات سپاه برای کشاورزی تسطیع شده است‌.

سردار حزنی بیان کرد: همچنین ۴۷۵ مسجد توسط سپاه در سیستان و بلوچستان ساخته شد‌.

وی افزود: لایروبی قنوات، حفر چاه، آبرسانی و برق رسانی، ساخت راه روستایی، خانه‌های عالم، سیل بند و استخر پرورش ماهی توسط تمام رده‌های سپاه در سیستان و بلوچستان انجام شده است‌.

وی تصریح کرد: همچنین ۹ هزار و ۷۹۱ سبد جهیزیه به اقشار ضعیف سیستان و بلوچستان توسط سپاه اهدا شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.