صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / پرداخت ۶۷۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در آب‌پخش

بخشدار آب پخش خبر داد:

پرداخت ۶۷۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در آب‌پخش

بخشدار آب‌پخش از پرداخت ۳۵ فقره تسهیلات اشتغال پایدار روستایی با اعتباری بالغ بر ۶۷۰ میلیارد تومان در بخش آب‌پخش خبر داد.

علی مردانلو صبح سه شنبه در نشست با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان و دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش آب پخش اظهار داشت: ایجاد اشتغال از اهداف اساسی دولت و مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، وی افزود: طرح ایجاد اشتغال پایدار روستایی، با پرداخت تسهیلات کم بهره ،یکی از طرح هایی بود که دولت تدبیر و امید برای اشتغالزایی در روستاها اجرا کرده که تاکنون نتایج خوبی هم داشته است.

مردانلو بیان داشت: اجرای این طرح در روستاها، سبب اشتغال و احیای صنایع بومی و محلی روستایی و ارتقای نقش محوری روستاها در اقتصاد کشور و در نهایت ماندگاری مردم در روستاها می شود.

بخشدار آب پخش از پرداخت ۳۵ فقره تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در بخش خبر داد و افزود: این تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۶۷۰ میلیون تومان توسط صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است.

مردانلو تصریح کرد: متقاضیان در سطح روستاها باید از این فرصت برای ایجاد اشتغال استفاده بهینه نمایند و شوراها و دهیاران می توانند نقش مهمی در آگاهی بخشی به روستانشینان در این زمینه ایفا کنند.

همچنین مطالعه کنید:

✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن)

✅گارگاه آموزشی آنلاین ✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن) ✅مدرس: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.