صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / تشریح تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری شریف برای شرکت‌ها

از سوی عضو ارتباط با مشتری صندوق شریف صورت گرفت

تشریح تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری شریف برای شرکت‌ها

عضو ارتباط با مشتری صندوق پژوهش و فناوری شریف از اخذ ضمانت‌نامه بانکی از سوی این صندوق برای شرکت‌های رشدیافته خبر داد و گفت: این روش نسبت به سایر روش‌های اخذ ضمانتنامه کم‌هزینه‌تر است.

شرکت های دانش بنیان

به گزارش کسب و کار نیوز، امین رئیسی در نخستین گردهمایی واحدهای فناور پارک علم و فناوری این دانشگاه که امروز (۲۵ اردیبهشت) برگزار شد، با بیان اینکه این صندوق هدف اصلی‌ خود را حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور قرار داده است، تاکید کرد: طراحی خدمات صندوق به نحوی بوده که شامل حال شرکت‌ها، در هر مرحله‌ای از چرخه رشد که باشند، بشود.

وی مهمترین خدمت صندوق پژوهش و فناوری شریف به شرکت‌های در حال رشد را کمک به سرمایه‌گذاری عنوان و خاطرنشان کرد: بعضی از شرکت‌ها نیاز به سرمایه اولیه دارند؛ حال آنکه دغدغه برخی دیگر ارزش‌گذاری شرکت است.

این عضو ارتباط با مشتری صندوق پژوهش و فناوری شریف از جمله توانمندی‌های صندوق را آمادگی برای برآورد قیمت شرکت عنوان و اضافه کرد: دغدغه دیگری که صندوق در جهت رفع آن برآمده، اخذ ضمانتنامه از سیستم بانکی برای شرکت‌هاست.

رئیسی با بیان اینکه ضمانتنامه‌های شرکت‌ها را بر اساس آیین‌نامه و از طریق چک و سفته صادر می‌کنیم، تصریح کرد: در این روش هزینه‌ها نیز با کاهش نسبی همراه است.

وی سپس به برخی تسهیلات ارائه شده به شرکت‌ها از سوی صندوق اشاره کرد و توضیح داد: عمده تسهیلات از طریق خط اعتباری بانک توسعه صادرات و فقط به شرکت‌های دانش‌بنیان تعلق می‌گیرد.

این عضو ارتباط با مشتری صندوق پژوهش و فناوری شریف در پایان خدمت دیگر صندوق به شرکت‌های رشدیافته را مشاوره‌های مالی و حقوقی دانست و افزود: شرکت‌ها می‌توانند برای طرح موضوع به ساختمان فناوری ۲ واقع در ضلع شمالی دانشگاه شریف مراجعه کرده و بدین وسیله از خدمات صندوق بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.