صفحه اصلی / اقتصادی / صنعت و معدن / افزایش تولید و کیفیت محوری رموز موفقیت سایپا
افزایش تولید و کیفیت محوری رموز موفقیت سایپا

رئيس انجمن مديريت اجرايي كشوربيان كرد:

افزایش تولید و کیفیت محوری رموز موفقیت سایپا

رئیس انجمن مدیریت اجرایی کشور گفت: با توجه به تغییر رویکرد سایپا در راستای افزایش تولید و کیفیت محوری، امروز شاهد چشمگیر تولید با کیفیت در گروه سایپا هستیم.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپا نیوز؛ حسین وظیفه دوست، رئیس انجمن مدیریت اجرایی کشور و استاد دانشگاه علوم تحقیقات به همراه تعدادی از استادان و دانشجویان مقطع دکترای بازاریابی و فروش با هدف تعامل بیشتر دانشگاه و صنعت به صورت عملی از خطوط تولید شرکت سایپا بازدید کردند.
در حاشیه این بازدید وظیفه دوست گفت: در بازدید از خطوط تولید سایپا شاهد توان و انگیزه کارگران ایرانی در خطوط تولید بودم که با انگیزه بالا در حال تولید خودرو هستند و مطمئنا اگر کارگر ایرانی را باور داشته باشیم شاهد موفقیت های بیشتر در صنعت خواهیم بود.
وی گفت: با توجه به تغییر رویکرد در سکان مدیریت مجموعه سایپا در راستای افزایش تولید و کیفیت محوری، امروز شاهد رشد چشمگیر تولید با کیفیت با حضور متخصصان و کارگران ایرانی در این خودروسازی بزرگ کشور هستیم.
این استاد دانشگاه گفت: گروه سایپا نشان داده که در حوزه صادرات نیز شرایط بهتری نسبت به رقبا دارد و با این توان و ظرفیتی که در مجموعه سایپا وجود دارد مطمئناً روز به روز شاهد رشد چشمگیر تولید با کیفیت و حضور قدرتمند در بازارهای صادراتی منطقه خواهیم بود.
وظیفه دوست درخصوص افزایش قیمت ارز و نهاده های تولید گفت: با افزایش مواد اولیه و نهاده های تولید بسیاری از شرکت ها ناگزیر هستند که در کالاهای خود افزایش قیمت داشته باشند و در صنعت خودروسازی نیز با توجه به وابستگی بسیاری از قطعات مورد نیاز به قیمت ارز، افزایش قیمت منطقی است.
وی با بیان اینکه یکی از مواردی که نیاز به توجه ویژه درصنعت خودرو دارد خدمات فروش و پس از فروش است گفت: مطمئنا در صورت ارائه خدمات ویژه و مناسبتر در آینده نزدیک شاهد افزایش رضایت مشتری ایرانی از صنعت داخلی و حمایت هرچه بیشتر هموطنان از این صنعت پیشتاز و قدرتمند خواهیم بود.
رئیس انجمن مدیریت اجرایی کشور تاکید کرد: در چند سال گذشته معدود مدیرانی سکان هدایت مجموعه سایپا را بر عهده داشته اند که از جنس صنعت باشند، خوشبختانه مهندس جهرودی از جنس صنعت خودرو است و شرایط قطعه سازان را به خوبی درک می کند و کسی که پله پله در صنعت و کسب و کار رشد کند در هدایت مجموعه بزرگی چون سایپا موفق عمل خواهد کرد.
وی افزود: مدیرعامل سایپا علاوه بر درک صحیح از وضعیت قطعه سازان، نگاه ویژه ای هم به مشتریان و سهامداران دارد و در مدت حضورش در سایپا با تصمیمات درست،کسب رضایت مشتریان را با تولید محصولات با کیفیت و متنوع در راستای رشد و ارتقاء این مجموعه دنبال کرده است.
وی در خصوص تعرفه خودروهای وارداتی و حمایت مجلس و دولت از صنعت خودروسازی گفت: حمایت های دولت و مجلس باید اصولی باشد، بنابراین حمایت در حوزه معافیت های مالیاتی و تسهیلات ارزان قیمت می تواند برای صنعت خودروسازی جزء حمایت های اصولی باشد که تاثیر بسزایی در شکوفایی صنعت خودرو کشور خواهد داشت.

همچنین مطالعه کنید:

فاصله ۲۲ درصد تولید خودرو با برنامه ها/ تولید به هدف نرسید

به گزارش کسب و کار نیوز، سال گذشته یک میلیون و ۳۴۸ هزار دستگاه خودرو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.