صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / رویاپردازی‌های پل پوگبا برای جام جهانی روسیه
رویاپردازی‌های پل پوگبا برای جام جهانی روسیه

رویاپردازی‌های پل پوگبا برای جام جهانی روسیه

ستاره خط میانی تیم ملی فرانسه امیدوار است به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی روسیه انتخاب شود.

پل پوگبا

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از کانال پلاس (+) فرانسه، تیم ملی فرانسه یکی از با استعدادترین ترکیب‌های حاضر در جام جهانی روسیه را دارد ولی در انتخابی برابر سوئد شکست خورد و در خانه برابر لوگزامبورگ به تساوی بدون گل رسید تا خیلی‌ها را نسبت به حضور قدرتمند در جام جهانی مردد کند. اکنون خیلی‌ها فرانسه را یکی از مدعیان جدی قهرمانی می‌دانند و روی درخشش پوگبا حساب باز کردند.

پل پوگبا درباره حضور در جام جهانی گفت: می خواهم داخل و خارج زمین رهبر تیم ملی کشورم باشم و نقش محوری در تیم ایفا کنم. انتقادهایی که از من شده است را شنیدم و امیدوارم در جام جهانی پاسخ منتقدان را بدهم. من در دوره قبل جام جهانی پدیده رقابت‌ها شدم و به عنوان بهترین بازیکن جوان انتخاب شدم و این بار امیدوار هستم بهترین بازیکن جام شوم. برای من مهم نیست چه انتقادهایی می‌شود ما برای سربلندی و خوشحالی مردم و کودکان کشورمان تلاش می کنیم تا در جام جهانی نتایج خوبی به دست بیاوریم.

تیم ملی فرانسه در گروه C جام جهانی با تیم‌های استرالیا، پرو و دانمارک هم‌گروه شده است. دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه قرار است فهرست خروس‌ها برای جام جهانی را پنج‌شنبه بعد از بازی فینال لیگ اروپا بین مارسی و اتلتیکومادرید اعلام کند.

فرانسه در دوره قبل جام جهانی در مرحاه یک چهارم نهایی با شکست یک بر صفر برابر آلمان حذف شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.