صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / ایجاد بازارچه های کارآفرینی، گامی مثبت در جهت حمایت از تولید داخل

شهردار یزد:

ایجاد بازارچه های کارآفرینی، گامی مثبت در جهت حمایت از تولید داخل

شهردار یزد با اشاره اهمیت توجه به تولید داخلی گفت: ایجاد بازارچه های کارآفرینی، گامی مثبت در جهت حمایت از کالای داخلی است.

مهدی جمالی نژاد، شهردار یزد روز گذشته (۲۲ اردیبهشت) در مراسم افتتاحیه نمایگاه صنایع دستی بانوان استان یزد گفت:شهرداری یزد به عنوان نهاد اجتماعی آماده است در حوزه های مختلف ماموریت های اجتماعی خود را انجام دهد.

به گزارش کسب و کار نیوز، وی افزود: چند دهه است که ماموریت های شهرداری متفاوت شده است و متفاوت از گذشته که شهرهای سالم را پیگیری می کند، امروز شهر دانش محور و مبتنی در دانش را پیگیری می کند.

شهردار یزد خاطرنشان کرد: یکی از عناصر اصلی دانش محوری مبتنی بر کار آفرینی است که در این راستا ما آماده هستیم که شهر یزد را به عنوان پایلوت در این زمینه ایجاد کنیم و اقدامات موثر و اثرگذار داشته باشیم.

جمالی نژاد تصریح کرد: ما میتوانیم دست به دست هم در راستای کارآفرینی بازارچه های کارآفرینی بانوان فعالیت کنیم و در بخش های مختلف شهر نیز این بازارچه را داشته باشیم.

وی گفت: تلاش ما بر این است که در نقاط مختلف شهر بازارچه ها و بازارهای شبانه را داشته باشیم که در کنار صنایع تولیدی به نحوی صنایع خدماتی را گسترش دهیم.

شهردار یزد ادامه داد: ما به عنوان پایلوت اولین نمایشگاه دائمی صنایع دستی بانوان را به عنوان اولین تجربه ایجاد کردیم که درخواست داریم که این مرکز معرفی شود.

همچنین مطالعه کنید:

✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن)

✅گارگاه آموزشی آنلاین ✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن) ✅مدرس: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.