صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / ارزشمندترین دارایی کشور «نوآوری» است

ارزشمندترین دارایی کشور «نوآوری» است

سورنا ستاری در آیین گشایش پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی با اشاره به اهمیت صنایع خلاق و فرهنگی به عنوان مزیت بومی و زمینه‌ساز توسعه کشور گفت: صنایع فرهنگی ماحصل تاریخ بیش از ۵هزارساله کشور ما است و اقوام گوناگون با تولید انواع گوناگون محصولات فرهنگی، عشق و نوع‌دوستی خود را نشان داده‌اند. اما در سال‌های اخیر بخش قابل توجهی از این میراث ارزشمند را به واسطه تکیه به اقتصاد نفتی و منبع‌محور از بین برده‌ایم.

به گزارش کسب و کار نیوز، رئیس بنیاد ملی نخبگان، نوآوری را ارزشمندترین دارایی کشور برای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان دانست و گفت: ارزشمندترین عنصر زیست‌بوم کارآفرینی نیروی انسانی خلاق است و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، شتاب‌دهنده‌ها و مراکز رشد و دیگر عناصر در کنار یکدیگر این زیست‌بوم را شکل می‌دهد.

رئیس ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز، با اشاره به حمایت جدی معاونت علمی و فناوری از صنایع خلاق و فرهنگی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های جدی سال جاری معاونت علمی و فناوری، توجه به صنایع خلاق و فرهنگی است و از آن‌جایی‌که تمرکز قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان بر شرکت‌های فناوری پیشرفته است، سازوکارهای تکمیلی این معاونت شرکت‌ها و صنایع این حوزه را پوشش می‌دهد.

همچنین مطالعه کنید:

✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن)

✅گارگاه آموزشی آنلاین ✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن) ✅مدرس: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.