چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / واکنش جبهه پایداری به خروج آمریکا از برجام
واکنش جبهه پایداری به خروج آمریکا از برجام

واکنش جبهه پایداری به خروج آمریکا از برجام

جبهه پایداری انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای نسبت به خروج آمریکا از برجام واکنش نشان داد.

جبهه پایداری

به گزارش کسب و کار نیوز، در بخشی از این بیانیه با یادآوری اینکه  آمریکا و دولت‌های اروپایی متحد او برای چندمین‌بار در آزمون ملت ایران با نمره‌ی صفر مردود شدند، آمده است:  برای ملت ایران پایان برجام و بدعهدی دشمنان کاملاً مسجل بود، لذا همواره یکی از انتقادهای اساسی به مسئولان اجرایی و دستگاه دیپلماسی پرهیز از خطای استراتژیکی برجامیزه کردن کشور و گره زدن امور اساسی مردم به موضوع برجام بوده است. حال که با پایان برجام بر دولتمردان نیز بی‌اثر بودن آن در راستای پیشرفت و توسعه کشور مشخص گردیده، یکی از فرصت‌های مهم این پایان، آغاز گرایش به رویکرد اتکاء به عزم ملی و توان داخلی در مقابل وابستگی به دیگران است. قطعاً با وحدت و وفاق عملی حول اتکا به ظرفیت‌های سرزمینی، ملی و دانشی این مرزوبوم و احیای تفکر نگاه درون‌زایی و برون‌گرایی پیشرفت به لحاظ عملی ناکامی دشمنان در طراحی‌های جدید رقم خواهد خورد.

 ازنظر ملت ایران با بدعهدی صورت گرفته توسط دولت آمریکا، تمام مفاد برجام ملغی بوده و بازگشت به شرایط قبل از برجام و احقاق حقوق و خسارات وارده از محاکم بین‌المللی از دولت آمریکا و هم‌پیمانان ایشان مطالبه‌ی ملی است که ازاین‌پس بایستی دولت محترم و دستگاه دیپلماسی کشور در اولویت قرار دهند.

با پایان برجام چهره واقعی کشورهای اروپایی مبنی برنداشتن استقلال رأی و همنوایی پنهان و پیدا با جهت کلی استکبار جهانی کاملاً هویداست و اعتماد به کشورهای اروپایی در موضوع برجام و هرگونه مذاکره و وقت‌کشی پیرامون تعهد پایان‌یافته، خطای راهبردی و بس نابخشودنی است. همه می‌دانند مسیر تعامل جمهوری اسلامی ایران با جهان بین‌الملل و منطقه‌ی پیرامون، محصور به این تعهد ظالمانه نبوده و قطعاً با موقعیت ژئوپلیتیکی و ژئواستراتژیکی کشور و فعالیت توسعه‌ای دستگاه دیپلماسی در منطقه و محیط بین‌الملل، مسیر تعامل صحیح و درست با حفظ منافع و اقتدار ملی، بیش از بیش قابل ارتقاء و توسعه است.

 تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی حاکی از شکست مکرر دشمن در جبهه‌های مختلف و افزایش تأثیرگذاری جمهوری اسلامی ایران در معادلات فراملی است. قطعاً یکی از راهبردهای دشمن ایجاد فشار داخلی و خارجی در جهت کند کردن اقدامات فراملی کشورمان در جهت ایجاد ناامنی در محیط امنیتی کشورمان می‌باشد و حفظ حریم و عزت‌نفس ملی و پرهیز از هرگونه اجازه ورود به مسائل و موضوعات راهبردی ملی و منطقه‌ای دیگر به بهانه مذاکره مجدد در جهت حفظ برجام سوخته، به کشورهای اروپایی و هر کشور دیگر از مطالبات جدی ملت از دولتمردان می‌باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.