صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / ندانستن‌های مردم باعث کاهش اعتمادشان می‌شود
ندانستن‌های مردم باعث کاهش اعتمادشان می‌شود

کمالی:

ندانستن‌های مردم باعث کاهش اعتمادشان می‌شود

رئیس خانه احزاب گفت: ندانستن‌های مردم باعت کاهش اعتمادشان می‌شود و پنهان کاری نیز چیز خوبی نیست و باید برای افزایش اعتماد مردم شفاف‌سازی کرد.

حسین کمالی

به گزارش کسب و کار نیوز، حسین کمالی طی سخنانی در سومین کنگره حزب وحدت و همکاری ملی با بیان اینکه احزاب، حلقه مفقوده توسعه ملی هستند، گفت: نبود حزب به عنوان یک نقیصه همیشه مطرح بوده و اکنون هم این سوال مطرح است که برای رفع این مشکل باید چه کار کنیم؟ ما آموخته‌ایم که به طور فردی کار کنیم و به تصمیم جمعی هم چندان اهمیتی ندهیم و برخی می‌گویند احزاب در ایران پیشینه خوبی از خود به جای نگذاشته‌اند. آیا با چنین تصویری توقع داریم حزب رشد کند؟

وی افزود: باید نگاه‌مان را به احزاب تغییر دهیم چون احزاب قائده گردش نخبگان را شکل می‌دهند البته در گروه‌های مختلف حزبی حتی در میان اصلاح‌طلبان هم شخص‌پرستی وجود دارد در حالی که ما باید از اشخاص عبور کنیم و به برنامه برسیم.

کمالی با اشاره به خروج آمریکا از برجام اظهار کرد: آمریکا از اولش هم در کمک به ایران اقدامی نکرده است و با خروجش از برجام هم اتفاق خاصی نخواهد افتاد البته این انتقاد وجود دارد که چرا مردم از متن کامل برجام اطلاع ندارند. بهتر بود همان زمان که توافق برجام شکل گرفت مردم را در جریان جزئیات متن برجام می‌گذاشتند.

رئیس خانه احزاب در پایان با بیان اینکه مردم باید همه چیز را بدانند، گفت: این ندانستن‌های مردم باعت کاهش اعتمادشان می‌شود. پنهان کاری چیز خوبی نیست چرا نباید مردم بدانند. باید برای افزایش اعتماد مردم شفاف‌سازی کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.