صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / فاطمه اعتدادی: فقط به قهرمانی فکر می کنیم
فاطمه اعتدادی: فقط به قهرمانی فکر می کنیم

جام ملت های فوتسال بانوان آسیا_ تایلند

فاطمه اعتدادی: فقط به قهرمانی فکر می کنیم

بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان با اشاره به فینال سخت مسابقات جام ملت های آسیا برابر ژاپن گفت: با این ذهنیت وارد مسابقات شدیم که هر تیمی مقابلمان قرار گرفت را شکست دهیم.

تیم ملی فوتسال بانوان

فاطمه اعتدادی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان که در صدر جدول گلزنان  مسابقات جام ملت های آسیا قرار دارد، پیش از بازی فینال با ژاپن درگفت و گو با ایسنا اظهار کرد: برای قهرمانی به مسابقات وارد شدیم و تمام کارهایی را که برای این هدف  لازم بود از قبل انجام دادیم و همیشه این ذهنیت را داشتیم که  هر تیمی مقابلمان قرار می‌گیرد را شکست دهیم.

او در مود بازی با ژاپن گفت: دو سال پیش هم با این تیم در فینال مسابقات جام ملت های آسیا بازی کردیم. بازی‌های ژاپن را آنالیز  کرده‌ایم. پیش‌بینی می‌کنیم که بازی خیلی خوب و جنگنده‌ای داشته باشیم و همچنین بازی سخت و در سطح بالا انجام ‌شود. امیدوارم با یکدلی، روحیه بازیکنان و تجربه کادر فنی بتوانیم موفق شویم و سربلند به ایران برگردیم.

اعتدادی در مورد وضعیت خود در این مسابقات گفت:  تمرینات تخصصی زیادی را قبل از بازی‌ها انجام داده بودم نه صرفا برای این که خانم گل مسابقات بشوم،‌ بلکه  به این دلیل بود که بتوانم گره‌ای از تیم باز کنم و شاید به عنوان یکی از بازیکنان بتوانم کمک کوچکی کرده باشم. خوشبختانه از نظر بدنی همه آماده هستیم چون پیش‌بینی این روزها شده بود.

  بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان به انگیزه تیم برای قهرمانی اشاره و بیان کرد: انگیزه زیادی داریم. حتی یک درصد هم در ذهنمان باخت نیست. فقط  به قهرمانی فکر می‌کنیم و با این ذهنیت جلو می رویم. انگیزه‌مان دعای خیر مردم،  پدر و مادرها، خانواده‌هایمان و رسانه‌ها است که خبرهای مربوط به بازیهامان را خیلی پوشش دادند که باعث دلگرمی است.

اعتدادی  در مورد عدم پخش تلویزیونی بازی ها تیم ملی فوتسال بانوان در رقابت های جام ملت های آسیا  گفت: جای تاسف دارد که پخش تلویزیونی نداریم. تا اینجا با دست خالی آمده ایم. منظورم این است که محدودیت های زیادی داشتیم. به خاطر همین وقتی این همه انرژی مثبت از طرف مردم، رسانه‌ها و یکسری از بازیگران در ایران به ما داده می‌شود، باعث می‌شود انگیزه‌مان بالا برود. امیدوارم که قهرمان شویم تا خیلی چیزها به خیلی از افراد ثابت شود. حیف است که این پتانسیل‌ دیده نشود. امروز با قهرمانی می‌توانیم حقمان را بگیریم.

اعتدادی در پایان به سطح بازی ها اشاره کرد و گفت: این دوره از مسابقات خیلی سطح بالا بود. تیم ها نسبت به دوره‌های پیش قوی‌تر شدند و هیچ بازی برای ما آسان نبود. درست است که به یکسری از تیم‌ها گل‌های زیادتری زدیم و حتی بازی با ویتنام را که پنج بر صفر بردیم شاید برخی بگویند سطح بالا نبودند،  ولی واقعا خوب بودیم که ویتنام نتوانست کاری انجام دهد. امیدوارم این کیفیت در بازی امروز (شنبه) هم وجود داشته باشد  و بتوانیم از این بازی هم سر بلند بیرون بیاییم.

تیم ملی فوتسال بانوان ایران که به فینال مسابقات جام ملت های آسیا صعود کرده است، ساعت ۱۵:۳۰ امروز( شنبه ۲۲ اردیبهشت) برای دفاع از عنوان قهرمانی خود به مصاف ژاپن می‌رود. تیم ایران پیش از این باز ی تیم های ترکمنستان، ازبکستان، چین و ویتنام را شکست داده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.