صفحه اصلی / اقتصادی / راه و شهرسازی / امکانات هواپیمایی در دولت تدبیر رشد خوبی داشته است
امکانات هواپیمایی در دولت تدبیر رشد خوبی داشته است

قائم مقام فرودگاه‌های کشور:

امکانات هواپیمایی در دولت تدبیر رشد خوبی داشته است

قائم مقام شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: امکانات هواپیمایی در دولت تدبیر و امید رشد خوبی داشته و این تفاوت کاملا مشخص است.

 

به گزارش کسب و کار نیوز ،حسین اسفندیاری عصر شنبه در آئین افتتاح اولین پرواز شرکت هواپیمایی آتا در جیرفت افزود: توجه به حمل و نقل هوایی سبب توسعه و پیشرفت مناطق شده است و امیدوارم بزودی این مهم در فرودگاه جیرفت محقق شود.
وی با بیان اینکه پرواز جیرفت به تهران همه روزه شد، اظهار کرد: عملیات لایتینگ (روشنایی)باند فرودگاه جیرفت در دست اقدام است که با راه اندازی این سیستم پروازهای شب هم در فرودگاه انجام خواهد شد.
قائم مقام و سرپرست معاونت بازرگانی شرکت هواپیمایی آتا هم در ادامه این نشست گفت: ۱۲ فرودگاه کوچک در کشور از خدمات هواپیمایی این شرکت استفاده می‌کنند که نوع هواپیماهای آن بسیار خوب و بروز است.
سعید چلندری افزود: با پیگیری های نماینده مجلس جیرفت و عنبرآباد بزودی پرواز جیرفت به مشهد راه اندازی خواهد شد.
***
مرز هوایی جیرفت در سال جاری به تصویب می‌رسد
مدیرکل فرودگاه استان کرمان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود که مرز هوایی جیرفت در سال جاری به تصویب برسد گفت: با تصویب مرز هوایی جیرفت امکان صادرات میوه و تره‌بار جیرفت به بازارهای هدف در دنیا فراهم خواهد شد.
علی قاسم‌زاده افزود: مساله مرز هوایی فرودگاه جیرفت از جانب سازمان هواپیمایی کشور مشکلی ندارد و با پیگیری های مسئولان در سال جاری به تصویب می رسد.
وی تصریح کرد: فرودگاه‌های استان کرمان در سال جاری ۳۸ درصد رشد پروازی در مقایسه با فرودگاه‌های هم‌تراز در سطح کشور داشته‌اند.
***
برج مراقبت فرودگاه جیرفت نیازمند بازسازی است
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس با بیان اینکه پروازهای فرودگاه جیرفت از ۳ پرواز در هفته به ۶ پرواز افزایش پیدا کرده است، گفت: برج مراقبت فرودگاه جیرفت نیازمند بازسازی است.
یحیی کمالی‌پور دراین مراسم با بیان اینکه فرودگاه جیرفت نیاز به توجه بیشتری از سوی مسئولان دارد، افزود: بخش برج مراقبت این فرودگاه، نیاز به تعمیر و بازسازی دارد و امیدواریم مسئولان سازمان هواپیمایی نواقص فرودگاه را برطرف کنند.
وی از تلاش برای برقراری پروازهای جیرفت به تهران و رایزنی با ایرلاین‌های مختلف خبر داد و گفت: با توجه به رایزنی‌های انجام گرفته موفق شدیم با مسوولان شرکت هواپیمایی آتا برای انجام و تکمیل پروازهای روزهای زوج به توافق برسیم که امروز با اولین پرواز زمینه پرواز مسافران در روزهای زوج از فرودگاه تهران به جیرفت و بلعکس فراهم شد.
وی تصریح کرد: هواپیمای ‘امبرائرئی ‘ از بروزترین هواپیماهای کشور در مسیر پروازی تهران – جیرفت به مسافران خدمات ارائه می دهد.
فرودگاه جیرفت که هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب،‌کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد در شهریور ماه ۱۳۹۳ پس از هفت سال وقفه به خاطر توسعه عوامل پروازی توسط وزیر کشور مورد بهره برداری مجدد قرار گرفت.
۷۴۵۰/۷۴۲۹/ ۵۰۵۴

همچنین مطالعه کنید:

جزییات واگذاری زمین در روستاهای تهران به مردم/ ۴۶ درصد واحد‌های روستایی مقاوم نیستند

به گزارش کسب و کار نیوز ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران به گزارش خبرنگار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.