صفحه اصلی / فرهنگی / کتاب و رسانه / حضور مقام معظم رهبری در مصلی پایانی خوب برای نمایشگاه است
حضور مقام معظم رهبری در مصلی پایانی خوب برای نمایشگاه است

سخنگوی نمایشگاه کتاب:

حضور مقام معظم رهبری در مصلی پایانی خوب برای نمایشگاه است

سخنگوی سی‌ و ‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه کتاب را پایانی خوب برای این دوره از نمایشگاه قلمداد می‌کنیم.

به گزارش کسب و کار نیوز، همایون امیرزاده عصر روز جمعه در جمع خبرنگاران درباره بازدید صبح امروز رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه کتاب اظهار داشت: حضور ایشان دستاوردهای خوبی را برای این نمایشگاه و حوزه نشر به همراه خواهد زیرا عالی‌ترین مقام کشور توجه ویژه‌ای به موضوع کتاب و کتابخوانی و به‌ خصوص نمایشگاه کتاب تهران دارد؛ مساله ای که نشان از دغدغه‌های اصلی معظم‌له به حوزه نشر دارد.
وی تصریح کرد: در این دیدار صمیمی این فرصت به وجود آمد که از بخشی از ناشران عمومی بازدید و تازه‌ترین تولیدات حوزه نشر بی‌واسطه توسط ایشان ملاحظه شود.
سخنگوی نمایشگاه توضیح داد: هماهنگی ها برای حضور ایشان در ساعت‌های پایانی شب گذشته آغاز شد و بازدید هم از ساعت ۹:۴۵ دقیقه امروز و قبل از شروع ساعت فعالیت نمایشگاه با بازدید از سالن‌های ۲۹، ۳۰ و ۳۱ صورت گرفت .
امیر زاده اضافه کرد: پربسامدترین موضوعات در حوزه کتاب و کتابخوانی، توسط مقام معظم رهبری تبیین شده و علاقه‌مندی شخصی ایشان به حوزه کتاب و کتابخوانی و رصد و دیدبانی درست این حوزه توانسته است مسائل مختلف حوزه نشر را تبیین کند.
وی درباره تاثیر مکان برگزاری نمایشگاه سی و یکم بر حضور رهبر معظم انقلاب در این رویداد فرهنگی اضافه کرد: علت حضور یا عدم حضور ایشان در نمایشگاه موضوعی است که از طریق دفتر ایشان اعلام می‌شود هرچند به عنوان میزبان نمایشگاه کتاب، هرگاه ایشان به نمایشگاه قدم ‌رنجه می‌فرمایند باعث ایجاد روحیه مضاعف در دست‌اندرکاران و ناشران می‌شود.
امیر زاده یادآور شد: حضور رهبر معظم انقلاب را به عنوان یک پایان خوب برای سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قلمداد می‌کنیم و حتما این نکته را در نظر می‌گیریم که مورد عنایت مقام معظم رهبری قرار گرفتیم.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (جمعه) به مدت یک ‌ساعت و نیم از سی و‌ یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلای امام خمینی (ره) بازدید کردند.
فراهنگ*۱۷۲۴*۱۸۸۰

همچنین مطالعه کنید:

چند آمار جالب از متفاوت‌ترین گزارش سال

به گزارش کسب و کار نیوز، در این گزارش که در قالب ۲ برگه امتحانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.