صفحه اصلی / استان ها / کردستان / عهدشکنی از خصوصیات بارز دولت آمریکاست

امام جمعه سنندج:

عهدشکنی از خصوصیات بارز دولت آمریکاست

امام جمعه سنندج عهدشکنی را از خصوصیات بارز دولت آمریکا دانست و گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نباید به آمریکا اعتماد کرد چراکه دولتمردان این کشور در طول سال های گذشته بارها دست به چنین اقداماتی زده اند.

به گزارش کسب و کار نیوز، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امام جمعه سنندج امروز، ۲۱ اردیبهشت ماه در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته به ماه مبارک رمضان و نزدیک شدن به ماه میهمانی پروردگار اشاره و اظهار کرد: این ماه پرخیر و برکت بهترین فرصت برای پاکی قلوب و قرب الهی است.

وی ماه مبارک رمضان را ماه تمرین بندگی خالصانه برای خداوند متعال دانست و افزود: تنها راه رستگاری انسان‌ها در دنیا و آخرت انجام واجبات و ترک محرمات از جمله دروغ ، غیبت و تهمت است که در این ماه باید بیشتر تمرین شود.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنانش با محکوم کردن عهدشکنی آمریکا و خروج از برجام بیان کرد: دشمنان امروز به این حقیقت رسیده اند که با درایت مسئولان و پشتیبانی ملت همیشه در صحنه کشورمان دیگر توطئه‌های آنان راه به جایی نخواهد برد.

وی با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی منطقه است، اعلام کرد: امیدواریم کشورهای اروپایی همچنان به برجام پایبند باشند و از ترامپ تبعیت نکنند هر چند که در این صورت ایران هم عکس العمل لازم را نشان خواهد داد.

ماموستا خدایی عهدشکنی را از خصوصیات بارز دولت آمریکا دانست و بیان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نباید به آمریکا اعتماد کرد چراکه دولتمردان این کشور در طول سال های گذشته بارها دست به چنین اقداماتی زده اند.

وی عنوان کرد: دشمنان امروز برای شکست کشورمان به هر اقدامی دست می‌زند اما همواره با هوشیاری ملت ایران همواره شکست خورده است.

ماموستا خدایی در پایان یادآور شد:  براساس آیات قرآن دشمنان هیچگاه بر مؤمنان پیروز نمی‌شوند و مسلمانان همواره بر دشمنان غالب خواهند شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرغ‌

تست اعتیاد مرغ‌های کردستان منفی اعلام شد

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا, مجتبی ورمقانی با تکذیب خبر خوراندن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.