صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / رییس‌فدراسیون‌اسکیت:شانس کسب مدال در جاکارتا را بالای ۷۰ درصد اعلام کردم/فردا باسجادی جلسه دارم

در پی حذف اسکیت از لیست اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا

رییس‌فدراسیون‌اسکیت:شانس کسب مدال در جاکارتا را بالای ۷۰ درصد اعلام کردم/فردا باسجادی جلسه دارم

رییس فدراسیون اسکیت گفت: فردا با سجادی جلسه دارم تا تکیف را مشخص کنم، ما اعلام کرده ایم که شانس کسب مدال در این رشته بالای 70 درصد است.

تمرین تیم ملی اسکیت

بهمن محمدرضایی در گفت و گو با ایسنا، در مورد حذف رشته اسکیت از لیست نهایی بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهار کرد: قرار است فردا به کمیته ملی‌ الکمپیک بروم ببینم موضوع چیست؟ فردا با سجادی جلسه ای دارم و تکلیف را مشخص می‌کنم.

رییس فدراسیون اسکیت خاطر نشان کرد: من امیدوار به اعزامم، اعلام کردیم که شانس مدال کسب مدال در این رشته بالای ۷۰ درصد است، اما دیگر تصمیم‌گیری به نظر سجادی بستگی دارد.

او در پاسخ به این سوال که تکلیف هزینه‌ها برای برگزاری اردوها و مسابقات انتخابی تیم ملی چه خواهد شد گفت: ما مسابقات جهانی هلند که تیرماه برگزار می‌شود و همچنین رقابت‌های آسیایی کره که مهرماه است را پیش رو داریم.

وی خاطرنشان کرد: آرزوی هر ورزشکار و فدراسیونی است که به رویدادهای مهم و رسمی چون جاکارتا اعزام شود. این مسابقات می‌تواند رنکینگ کشور را جابه جا کند، اما به هرحال ستاد عالی بازی‌ها و ستاد کارشناسی کمیته ملی‌المپیک تشخیص خواهند داد.

محمدرضایی در پاسخ به این سوال که چرا فدراسیون اسکیت نتوانسته است کمیته ملی المپیک را برای اعزام این رشته مجاب کند گفت: ما که قول مدال داده‌ایم، ان شاالله بتوانیم این اتفاق را رقم بزنیم. همه تلاش خود را خواهیم کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.