صفحه اصلی / استان ها / چهارمحال و بختیاری / خروج آمریکا از برجام موجب انسجام همه اقشار شد
خروج آمریکا از برجام موجب انسجام همه اقشار شد

امام جمعه شهرکرد:

خروج آمریکا از برجام موجب انسجام همه اقشار شد

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امروز همگان متوجه خباثت و اهداف پلید دشمن شدند و خروج آمریکا از برجام موجب انسجام همه اقشار در برابر این دشمن شد که دولتمردان باید از وحدت و فهم درست عمومی استفاده کنند.

امام‌جمعه شهرکرد

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت‌الاسلام «محمدعلی نکونام» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد، با اشاره به در پیش بودن ماه رمضان، اظهار کرد: روزهای پایانی ماه شعبان سپری می‌شود، توصیه می‌شود به منظور بهره‌گیری از فضیلت این ماه و استفاده از فضیلت خطبه شعبانیه به این خطبه نورانی مراجعه کنید. 

وی با اشاره به اینکه مبادا هتک حرمت به این ماه صورت گیرد و شهر جلوه لازم برای این ماه را نداشته باشد، افزود: لازم است این ماه را تکریم داشته و نهایت استفاده از این ماه صورت گیرد، همچنین مسئولان موظفند فضاها را در تمام نقاط، آماده کنند تا فضای نورانیت و معنوی دیده شود. 

وی در ادامه گفت: اکنون آمریکا تحریم‌ها را افزایش داده و شرط و شروط اروپاییان نیز افزایش یافته که این پیش‌بینی‌ها در گذشته صورت گرفته بود، عده‌ای از افراد وقتی این سخنان مطرح می‌شد این اشخاص را متهم به مخالفت با دولت می‌کردند و می‌گفتند مخالف مذاکرات هستند در صورتی که کسی مخالف مذاکرات و حرکت علمی و اقتصادی کشور نبود. 

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: صحبت‌ها بر سر این بود که مذاکرات به گونه‌ای باشد که حرکت علمی و اقتصادی متوقف نشود در صورتی که همه کارها علی‌رغم تلاش مذاکرکنندگان رخ داد، دیگر نباید رودست خورد و کشور را معطل خود کرد. 

وی با اشاره به اینکه اروپایی‌ها تحت تاثیر آمریکا هستند، گفت: در برابر تهدیدها نمی‌توان لبخند زد که خوشبختانه امروز تمام کشور یک دست بوده و این نعمت بزرگی است. 

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: امروز همگان متوجه خباثت و اهداف پلید دشمن شدند و خروج آمریکا از برجام موجب انسجام همه اقشار در برابر این دشمن شد که دولتمردان باید از این وحدت و فهم درست عمومی استفاده کنند و این قضیه را جمع کنند زیرا هر چه بیش‌تر این مساله را کش دهند بیش‌تر به عزت کشور لطمه وارد می‌شود. 

وی با اشاره به لغو کاپیتالاسیون در ۲۳ اردیبهشت ۵۸ توسط مردم،  ادامه داد: مردم با این اقدام پای بیگانه را از کشور قطع کردند زیرا آن‌ها قصد داشتند با وضع این قانون، در کشور جولان دهند. 

نکونام گفت: مسئولان باید به ایمان مردم باور داشته باشند تا ایمان انقلابی سست نشود، راه امام و شهدا با توجیهات غلط، به انحراف کشیده نشود و حقانیت نظام و انقلاب با دنیا طلبی‌ها مخدوش نشود. 

وی با اشاره به اینکه مردم بر اساس مکتب حسینی انقلاب کردند، تصریح کرد: در مکتب حسینی تهدید و اسارت وجود دارد اما ذلت وجود ندارد که امروزه شرایط بسیار متفاوت است و در سایه ایستادگی، پیروزی حاصل می‌شود که این پیروزی منجر به، عقب‌نشینی دنیا خواهد شد. 

وی بر جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی، مصرف کالای ایرانی، توجه به اشتغال و مشکلات کشور و اهمیت وافر به درد و دل مردم، دست برداشتن از بازی‌های سیاسی تاکید و تصریح کرد: وحدت و همدلی را نه با شعار بلکه عملی، تقویت کنیم و به دستورات الهی به درستی عمل کنیم. 

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به این‌که به جای بیگانه‌محور بودن خدا محور باشیم، خاطرنشان کرد: بصیر و جهادگر باشیم تا دشمنان از این طریق روز به روز ضعیف‌تر شوند زیرا در طی ۴۰ سال، تجربه ثابت کرده با مقاومت در منطقه روز به روز قوی‌تر خواهیم شد و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست، آینده از آن شماست و ذلت، خواری و نابودی از آن دشمنان شماست. 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

چهارمحال و بختیاری

نظارت بر فعالیت واحدهای پذیرایی بین‌راهی افزایش می‌یابد

به‌گزارش کسب و کار نیوز به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.