صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / خروج آمریکا از برجام فرصتی مناسب جهت اثبات سیاست مستقل اتحادیه اروپا
خروج آمریکا از برجام فرصتی مناسب جهت اثبات سیاست مستقل اتحادیه اروپا

سفیر کشورمان در فرانسه بیان کرد

خروج آمریکا از برجام فرصتی مناسب جهت اثبات سیاست مستقل اتحادیه اروپا

سفیر کشورمان در پاریس با حضور در استودیوی خبر رادیو و تلویزیون مونت کارلوی فرانسه در خصوص موضوعات مختلف و تحولات بین المللی و منطقه ای گفتگو کرد.

سفیر کشورمان در فرانسه

به گزارش کسب و کار نیوز، ابوالقاسم دلفی با اشاره به خروج آمریکا و تاثیر آن بر اجرای برجام گفت: این رویداد فرصت مغتنمی به کشورهای اروپایی داده است تا سیاست مستقل خود را در مقابل منافع مبتنی بر یکجانبه گرایی آمریکا پیگیری و اثبات کنند.

وی با توجه به تنش ایجاد شده توسط رژیم صهیونیستی در سوریه اظهار کرد: منشاء اصلی ایجاد تنش چند روز گذشته رژیم صهیونیستی بوده که روز سه‌شنبه با شلیک دو فروند موشک به اطراف دمشق آغاز شده است.

وی ادامه داد: دولت سوریه در پاسخ به این حملات مواضع این رژیم را در بلندی های جولان که جزء خاک سوریه می باشند، هدف قرار داده است.

دلفی تاکید کرد: همانطور که رئیس جمهوری ایران نیز اظهار داشتند، جمهوری اسلامی ایران خواهان افزایش تنش در منطقه نیست و حفظ صلح و امنیت را برای پیشرفت و توسعه لازم و در جهت پیشبرد اهداف اقصادی کشورمان ضروری می داند.

سفیر کشورمان در فرانسه بار دیگر حضور مستشاری ایران در سوریه را کاملا مشروع و براساس دعوت دولت قانونی این کشور جهت مبارزه با تروریسم و داعش توصیف کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.