صفحه اصلی / استان ها / یزد / حفظ وحدت و همبستگی موثرترین راهکار برای توسعه کشور است
حفظ وحدت و همبستگی موثرترین راهکار برای توسعه کشور است

امام جمعه یزد:

حفظ وحدت و همبستگی موثرترین راهکار برای توسعه کشور است

امام جمعه یزد با بیان این‌که برخورد جدی با اخلالگران نظام اقتصادی و پولی کشور باید در اولویت اجرایی مسئولان نظام قرار گیرد، گفت: مسئولان و دست‌اندکاران کشور باید دعواهای داخلی را ترک کرده و همگی زیر پرچم ولایت فقیه در برابر دشمنان خارجی ایستادگی کنند.

امام جمعه یزد

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت الله«محمدرضا ناصری یزدی» در خطبه‌های این هفته ۲۱ اردیبهشت ماه نماز جمعه یزد، با بیان این‌که خداوند بهترین و والاترین برنامه‌ریز برای هدایت انسان است، اظهارکرد: برنامه‌ریزی خداوند بسیار قوی‌تر از برنامه‌ریزی دشمنان برای از بین بردن مومنان است.

وی افزود: خداوند در روایات به مومنان سفارش کرده که از دشمنی کفار نترسند، چون لطف و حمایت حق تعالی هزاربار قوی تر از دشمنان است.

امام جمعه یزد در ادامه با اشاره به بدعهدی آمریکا، گفت: ملت ایرانی امتی هستند که همیشه با توکل به خدا در برابر مستکبران ایستادگی کردند و این بار هم با ولایت مداری سربلند خواهند شد.

ناصری یزدی تصریح کرد: کفار و دشمنان دین و نظام اسلامی از ابتدا تاکنون همیشه در حال توطئه علیه ارزش های دینی و اسلامی بودند، تصریح کرد: دشمنی مستکبران با رهبر انقلاب نیست، آنها به دنبال از بین بردن دین و دیانت ملت ایران و دیگر مسلمانان هستند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به ضرورت ایجاد وحدت بیش از پیش، خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی توانستند با پاسداری از دین خدا،۴۰ سال مستکبران را سردرگم کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود حفظ وحدت فارغ از هرگونه حزب‌گرایی را مهمترین و موثرترین راهکار برای ایستادگی در برابر مستکبران دانست و بیان کرد: مقام معظم رهبری پیش از این تذکر داده بودند که بدعهدی و خون خواری مهمترین ویژگی آمریکا و انگلیس است.

امام جمعه یزد خطاب به مسئولان، گفت: دست اندرکاران نظام اسلامی هم باید با ایجاد وحدت هم‌چنین استفاده از نیروهای کارآمد فارغ از حزب و جناح بازی، زمینه لازم برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در کشور را فراهم کنند.

ناصری تلاش برای خودکفایی در همه امور را از دیگر ضرورت‌های اجرایی کشور برشمرد و افزود: مسئولان و دست اندرکاران کشور باید دعواهای داخلی را ترک کرده و همگی زیر پرچم ولایت فقیه در برابر دشمنان خارجی ایستادگی کنند.

وی یادآور شد: برخورد جدی با اخلالگران نظام اقتصادی و پولی کشور و مبارزه همه جانبه علیه قاچاق کالا و ارز در اولویت اجرایی مسئولان نظام قرار گیرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

زندان‌

لغو تمام بازدیدها از زندان‌های استان یزد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, «رضا ذوالفعلی‌نژاد» با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.