صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان: خسته شدیم از اینکه درجا بزنیم

کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان: خسته شدیم از اینکه درجا بزنیم

کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان گفت: انگیزه تیم خیلی زیاد است. خسته شدیم از اینکه درجا بزنیم.

به گزارش کسب و کار نیوز، مائده برهانی در نشست خبری بعد از اردوی تیم ملی والیبال بانوان گفت: شرایط تیم ملی عالی است. ما بازیکن هستیم و به نفعمان است که از اتفاقات گذشته بهترین درس را بگیریم. انگیزه‌مان خیلی زیاد است، خسته شدیم از اینکه درجا بزنیم. می‌خواهیم تغییری اتفاق بیفتد و پشت کادر فنی هستیم تا مسیری را که مشخص کردیم طی کنیم.

او در مورد افت تیم ملی در دوره‌های قبل گفت: دلیل این موضوع  را اول تمرکزمان می‌دانم که خیلی زود ناامید و تسلیم می‌شدیم، بحث جسمانی خیلی مطرح نبود ولی با توجه به جنس لباس‌ها این موضوع هم اثرگذار بود. 

کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان به نبود مدیری برای انتقال بانوان والیبالسیت به تیم‌های خارجی اشاره کرد و افزود: سه چهار سال بود که دنبال انتقال به اروپا بودیم و خیلی تلاش کردیم. با مدیران خارجی و ایرانی ارتباط برقرار کردیم ولی مدیرانی که در بخش آقایان کار می‌کنند با ما متفاوت هستند. در بخش بانوان مدیری که چنین انتقالی را انجام دهد، نداریم. 

برهانی در پایان، شکل‌گیری کنفرانس‌های خبری در حوزه والیبال بانوان را نشان‌دهنده حرفه‌ای شدن این رشته دانست و گفت: همه با انگیزه تلاش می‌کنیم به تغییری که مد نظر کادر فنی است، برسیم. 

تیم ملی والیبال بانوان از ۲۵ فروردین و زیر نظر جواد مهرگان در اردوی آماده‌سازی جهت شرکت در مسابقات جام کنفدراسیون والیبال زنان آسیا حضور دارد. در دور قبل این رقابت‌ها ایران نهم شده بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.