صفحه اصلی / استان ها / هرمزگان / خروج آمریکا از برجام یک پیروزی برای ایران اسلامی بود
خروج آمریکا از برجام یک پیروزی برای ایران اسلامی بود

استاندار هرمزگان:

خروج آمریکا از برجام یک پیروزی برای ایران اسلامی بود

استاندار هرمزگان گفت: کار برجسته دستگاه اطلاعاتی در جمع‌آوری اسناد مبارزین انقلاب اسلامی در استان هرمزگان قابل‌تحسین و تقدیر است و سبب برجسته‌سازی نقش هرمزگانی‌ها در تاریخ انقلاب اسلامی می‌شود.

استاندار هرمزگان

به گزارش کسب و کار نیوز، فریدون همتی در مراسم انقلاب اسلامی در  استان هرمزگان به روایت تصویر، افزود: این کاری که امروز صورت گرفته، خلا آن در هرمزگان احساس می‌شد زیرا هرمزگان با تمامی تلاش‌ها و رشادت‌ها در طول دوران انقلاب اسلامی در مجموعه مدونی جمع نشده بود.

وی بابیان اینکه یکی از اسناد هویت‌بخش استان‌ها پرداختن به اسناد رشادت‌ها در همراهی امام خمینی(ره)  پیروزی انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: کتاب‌هایی که امروز رونمایی می‌شود به‌مانند شناسنامه استان هرمزگان است که باید به آن افتخار کرد.

همتی با اشاره به اینکه یکی از کارهای مهمی که باید در این عرصه انجام دهیم جمع‌آوری، تدوین و نگهداری اسناد و خاطرات است، اضافه کرد: نسل جدید پای انقلاب اسلامی ایستاده، همواره توطئه دشمنان را خنثی کرده، تحریم‌ها را کنار زده و امروزه برای پس از برجام باید آمادگی داشته باشد و مسئولان وظیفه‌ دارند با انسجام ملی و پرهیز از نکات مأیوس‌کننده در مسیر بیان موفقیت‌های نظام، دولت و مردم بشتابند.

عالی‌ترین مقام دولت در استان هرمزگان با اشاره به اینکه با خروج آمریکا از برجام بیشتر از گذشته نیاز به وحدت و حمایت از دولتمردان داریم، بیان کرد: باید در کنار هم برای مردم امید ایجاد و برای مردم خدمت کنیم.

وی ادامه داد: راهبرد مستحکم و استوار مقام معظم رهبری و تدابیر پیشروی دولت توسط رئیس‌جمهور را شنیدیم و باید یکایک ما در این دوره بار دیگر عظمت و توفیق نظام جمهوری اسلامی را به همگان نشان دهیم.

همتی بابیان اینکه امروز چهره زشت آمریکا و مواضع صریح و روشن جمهوری اسلامی ایران برای دنیا روشن شد، تصریح کرد: تمامی کشورها رفتار آمریکا را ناپسند و برای صلح جهانی نامناسب عنوان کردند و آن را بدعتی نامناسب برای موافقت‌نامه‌های آتی بین‌المللی دانستند.

وی عنوان کرد: خروج آمریکا از برجام یک پیروزی برای ایران اسلامی بود و همه دنیا منطق و سعه‌صدر جمهوری اسلامی ایران را ستودند و در ادامه مسیر با هدایت مقام معظم رهبری و حرکت دولت شرایط جدید را تبدیل به فرصت خواهیم کرد.

همتی بابیان اینکه هرمزگان استانی استراتژیک است و استان سرزمین فرصت‌هاست، تصریح کرد: جای‌جای هرمزگان ظرفیت و توانمندی است و به‌طور حتم در فضای جدید که با همدلی شیعه و سنی موجود و بی‌نظیر در هرمزگان همراه است، می‌توانیم از این ظرفیت‌ها بهره بیشتری ببریم.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه این وحدت سبب مبارزات مناسب با قاچاق و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در افزایش اشتغال، افزایش صادرات و تسهیل در سرمایه‌گذاری در هرمزگان شده است، اضافه کرد: هرمزگان ایران کوچکی است و آمادگی داریم در فضای جدید که آمریکایی‌ها به دنبال جنگ اقتصادی هستند، شرایط را برای سرمایه‌گذاری فراهم و بستر لازم برای صادرات کالاهای داخلی و ساماندهی دقیق برای مبارزه با قاچاق و مواد مخدر را تقویت بخشیم.

همتی گفت: دریابانی هرمزگان در موقعیتی است که امنیت را برای کشور و استان با اقتدار و تلاشش برقرار کرده است و با این هماهنگی که وجود دارد به‌طور حتم فضای همدل و موقعیت‌شناس موجود است.

وی در پایان بابیان اینکه امیدوارم بتوانیم در استان هرمزگان نقش مناسبی برای رشد کشور داشته باشیم، افزود: کار برجسته دستگاه اطلاعاتی در جمع‌آوری اسناد مبارزین انقلاب اسلامی در استان هرمزگان قابل‌تحسین و تقدیر است و سبب برجسته‌سازی نقش هرمزگانی‌ها در تاریخ انقلاب اسلامی می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ملخ صحرایی

هرمزگان در پیشانی مبارزه با ملخ صحرایی

به گزارش ملخ صحراییبه مقل از ایسنا,علی باقرزاده همایی با بیان اینکه این استان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.