صفحه اصلی / استان ها / هرمزگان / توقیف لنج حامل کالای قاچاق در پارسیان
توقیف لنج حامل کالای قاچاق در پارسیان

توقیف لنج حامل کالای قاچاق در پارسیان

فرماندهی مرزبانی استان از توقیف یک فروند شناور تجاری حامل بیش از ۳۸ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در بندر پارسیان خبر داد.

توقیف لنج

به گزارش کسب و کار نیوز، سرهنگ “علی‌اصغر خرم روی ” بیان کرد: مرزبانان شهرستان پارسیان با انجام اقدامات اطلاعاتی و حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی و همچنین کنترل شناورهای تجاری مستقر در اسکله به یک فروند رنج باری مشکوک و شناور را جهت بررسی و بازدید دقیق‌تر متوقف کردند.

سرهنگ “خرم روی ” افزود: مرزبانان پس از توقیف شناور در بازرسی دقیق از آن موفق شدند ۳۸ میلیارد و ۲۳۶ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال انواع کالای قاچاق شامل ۷۴ دستگاه کولر، ۵۴ دستگاه یخچال، ۲۲ هزار و ۹۶۰ کیلوگرم برنج، ۹۱۲ تکه ظروف آشپزخانه، ۹۸ هزار و ۴۰۰ ثوب البسه، ۴۸ هزار بسته آدامس، ۸۷ دستگاه تلویزیون، ۷۷ هزار و ۴۷۲ عدد عطر، ۱۶ هزار و ۱۲۱ قلم انواع لوازم‌آرایشی، ۵ هزار قطعه لوازم جانبی موبایل، ۶۰ دستگاه آبمیوه گیری و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف و ضبط کنند.

وی در پایان با بیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر شد، گفت: خریداری کالاهای خارجی از سوی مصرف‌کنندگان با وجود کالاهای با کیفیت داخلی در حقیقت خیانت به اقتصاد داخلی کشور بوده و لازم است خرید کالاهای داخلی به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ملخ صحرایی

هرمزگان در پیشانی مبارزه با ملخ صحرایی

به گزارش ملخ صحراییبه مقل از ایسنا,علی باقرزاده همایی با بیان اینکه این استان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.