صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / رکورد شکنی دنی آلوس در شب مصدومیتش
رکورد شکنی دنی آلوس در شب مصدومیتش

رکورد شکنی دنی آلوس در شب مصدومیتش

ستاره برزیلی پاری ‌سن‌ ژرمن در شبی که توانست یک رکورد جدید را به نام خود به ثبت برساند مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

دنی آلوس

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از  اسکای اسپورت، پاری ‌سن‌ ژرمن در فینال جام حذفی فرانسه به مصاف تیم شگفتی ساز لزاربیه رفت و توانست با دو گل به پیروزی برسد. دنی آلوس، مدافع برزیلی پاری ‌سن‌ ژرمن در ‌دقیقه ۸۰ مصدوم شد. او نتوانست به بازی ادامه‌ دهد و در ‌دقیقه ۸۶ تعویض شد.

به نظر می‌رسد آسیب‌دیدگی آلوس جدی باشد و چند هفته‌ای دور از میادین باشد و به این ترتیب او هم به احتمال خیلی زیاد جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را از  دست می‌دهد.

آلوس فصل نخست حضورش در پاری ‌سن‌ ژرمن را پشت سر می‌گذارد و با وجود این که به سال‌های پایانی فوتبال خود نزدیک می‌شود اما از  آمادگی بالایی برخوردار بود و از بهترین‌های تیم پاریسی بود.

این بازیکن برزیلی با قهرمانی که با پاری ‌سن‌ ژرمن در جام حذفی به دست آورد تعداد جام‌های باشگاهی و ملی خود را به عدد ۳۸ رساند و از این حیث در تاریخ فوتبال جهان رکوردار شد.

پیش از این حسام حسن ستاره فوتبال مصر با کسب ۳۷ جام رکوردار تعداد کسب جام در سطح باشگاهی و ملی بود اما دنی آلوس توانست این رکورد را به بشکند و افتخار بزرگ دیگری را به دست آورد هر چند که این رکورد شکنی برای او پایان خوبی نداشت و در نهایت مصدوم شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.