صفحه اصلی / استان ها / زنجان / راه‌اندازی نخستین مرکز رشد تجاری کشور در زنجان، به‌زودی

راه‌اندازی نخستین مرکز رشد تجاری کشور در زنجان، به‌زودی

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: راه‌اندازی نخستین مرکز رشد تجاری کشور از برنامه‌های اتاق بازرگانی استان زنجان است.

«غلامحسین جمیلی» در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری مجمع عمومی موسسین انجمن جوانان کارآفرین استان زنجان در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی این استان، اظهار کرد: حضور جوانان فعال و با اعتماد به نفس در این مجمع سبب امیدواری به آینده اقتصاد استان است و نسل جوان با بهره‌مندی از توان اجرایی و تجربه‌های سازنده در مشارکت‌های   عمومی و اجتماعی بی‌شک می‌تواند در بسیاری از حوزه‌ها از جمله فضای کسب و کار   نیز موثر واقع شود.

این مسئول با اشاره به این‌که دستیابی به بسیاری از رسالت‌ها و افق‌های روشن در گرو توجه و حمایت از این فرصت‌ها و ظرفیت‌ها است، ادامه داد: بخشی از برنامه‌های مدون اتاق بازرگانی زنجان در سال جاری متوجه فعالیت‌ها و رویکردهای نسل جوان است.

 وی افزود: از جمله این برنامه‌ها راه‌اندازی نخستین مرکز رشد تجاری کشور است که از این طریق امکانات و  فضای مطلوبی  در اختیار شرکت‌های نوپا به ویژه فعالان حوزه‌های تجارت و بازرگانی  قرار خواهد گرفت .

جمیلی خاطرنشان کرد: انجمن جوانان کارآفرین محفلی برای جوانان آینده‌نگر، پیش‌رو و فعال است که نقش و حضور آن‌ها  بسیاری از موقعیت‌ها و فرصت‌ها به ویژه فضای اقتصادی را تسهیل و هموار خواهد کرد.

وی تصریح کرد: با در نظر گرفتن حوزه‌های فعالیت و تجربه‌های جوانان حاضر در این مجمع بی‌شک برنامه‌ها و اهداف این انجمن نیز با همت و درایت در راستای بهبود حوزه‌های اقتصادی، اشتغال و کسب وکار حاصل خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان، یادآور شد: از برنامه‌های آتی اتاق بازرگانی شناسایی بازار دائمی برای برخی محصولات صادراتی است که همراهی و ایده‌های جوانان می‌تواند در این فرآیند نیز بسیار تأثیرگذار باشد به طور کلی اتاق بازرگانی زنجان در تلاش است ضمن ایجاد یک فضای صمیمی از تجربیات و توانمندی‌های جوانان در بخش‌های مختلف بهره‌مند شود و در این مسیر از هیچ گونه حمایت، همراهی و همکاری کوتاهی نخواهد کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

عملکرد حوزه فرهنگ و هنر در پساکرونا نمایان خواهد شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, فاطمه کرباسی شامگاه روز گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.