صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / ادیانی: فراز و فرودهای برجام باید درسی برای نسل آینده کشور باشد
ادیانی: فراز و فرودهای برجام باید درسی برای نسل آینده کشور باشد

ادیانی: فراز و فرودهای برجام باید درسی برای نسل آینده کشور باشد

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس، گفت: امیدواریم این تجربه تلخ همراه با فراز و فرودی که در برجام رخ داد درس‌ها و عبرت‌های ارزشمندی برای دیگر کشورها و نسل آینده باشد.

علی ادیانی

به گزارش کسب و کار نیوز، علی ادیانی در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز ضمن تبریک پیروزی تیم فوتبال نساجی مازندران که به لیگ برتر صعود کرده است، بیان کرد: همه نیروهای انقلاب اقدام ترامپ را پیش‌بینی می‌کردند و بارها در لسان حکیمانه مقام معظم رهبری این پیش‌بینی جاری شده بود. آدم به یاد آن جمله معروف می‌افتد که می‌گوید اگر قومی با رهنمودهای رهبر عادل بیدار نشود با لگد دشمن بیدار خواهد شد. امیدواریم این تجربه تلخ همراه با فراز و فرودی که در برجام رخ داد درس‌ها و عبرت‌های ارزشمندی برای دیگر کشورها و نسل آینده باشد.

وی در ادامه بیان کرد: همه می‌دانیم که جریان برجام از بدر تا به امروز چه در قالب جنگ روانی علیه منتقدین مشوق برجام و چه در قالب فهرست لیستی که گره زده بودند حل مشکلات کشور را با گره زدن زلف ایران به برجام و برنامه اقدام مشترک ۱+۵ و دیگر مسائلی که ملت ایران هوشمندانه آن را رصد کرده است. ما امروز نیاز به وحدت داریم، همه جناح‌های سیاسی نیاز به همدلی و همراهی دارند.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس ادامه داد: همه باید امروز به فرمان رهبری گوش دهیم و تفسیر به رای نداشته باشیم و در برابر گفتمان رهبری، گفتمان‌سازی نکنیم.

وی در پایان گفت: به اعتقاد من، مجلس از آغاز برجام تا به امروز بعد نظارتی خود را اعمال نکرده است. به عنوان مثال ما نظارت نکردیم که شرایط نه‌گانه حضرت آقا و شرایط نه‌گانه مجلس اجرایی شد یا نه. ان‌شاءالله در هیات رییسه برنامه‌ریزی شود تا همه قوا در کنار یکدیگر در برابر دشمن بایستند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.