صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / اخگر: اردوهای هندبال با مربی داخلی حرف و حدیث داشت
اخگر: اردوهای هندبال با مربی داخلی حرف و حدیث داشت

اخگر: اردوهای هندبال با مربی داخلی حرف و حدیث داشت

مربی و کارشناس هندبال معتقد است که در همین زمان باقی مانده، با حضور سرمربی جدید و پتانسیل خوب به نتیجه لازم در آسیا می‌رسد مشروط به اینکه بتواند تیم را جمع و جور کند.

هندبال اخگر

محسن اخگر در گفت‌وگو با ایسنا در مورد شناختش از سرمربی جدید تیم ملی هندبال اظهار کرد: شناخت زیادی از این سرمربی ندارم اما معتقدم که تیم ملی که اکنون در اختیار دارم حتی با وجود مربی درجه ۲ نیز می‌تواند ۱۰۰ درصد در آسیا مقام‌آور باشد. اما این‌ها بستگی به نحوه اداره تیم ملی و روانشناسی تیم دارد. باید بتوانند تیم را جمع و جور کنند. این مربی که انتخاب شده با پتانسیلی که در اختیار دارد می‌تواند مقام دومی قبل خود را تثبیت کند.

مربی و کارشناس هندبال خاطرنشان کرد: در قهرمانی آسیا کره به تیم‌های عربستان و کره باختیم. نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد و چرا بچه‌ها در سطح خود ظاهر نشدند. نمی‌دانم چرا بازیکنان ایرانی نتوانستند از بنیه خود استفاده کنند و مقابل این تیم‌ها نتیجه را واگذار کردند. تیم ایران بهترین‌ها را در اختیار دارد و معتقدم که می‌توانستیم کره و عربستان را با ۴-۵ گل اختلاف ببریم و در آسیا مقام‌آور باشیم.

او افزود:‌ اگر اکنون به آن چراها برسیم و در جاکارتا آن‌ چراها را رفع کنیم می‌توانیم با همین مربی به مقام برسیم. ما نسبت به همه تیم‌های آسیا برتر هستیم.

اخگر می‌گوید که آغاز اردوهای تیم ملی با حضور مربی داخلی دردسرساز می‌شد و در این باره افزود: اگر از مربی داخلی استفاده می‌کردند حرف و حدیث‌ها زیاد می‌شد. در این صورت می‌گفتند که مربی داخلی نفرات را انتخاب کرده است. هرچند که اکنون هم همین اتفاق خواهد افتاد و نفراتی که مربیان داخلی می‌دهند باعث انتخاب بازیکنان خواهد بود. اما در آن صورت دو دستگی ایجاد می‌شد و یا مربی که انتخاب می‌شد مدعی می‌شد که بازیکنان را انتخاب نکرده است.

کارشناس هندبال خاطرنشان کرد: اگر این وقتی که داریم را هدر ندهیم و زودتر اردوها را تشکیل دهیم به نتیجه می‌رسیم. باید بتوانیم زودتر کار را انجام دهیم و زمان را هدر ندهیم. درست است که دیر شده اما اگر با مربی داخلی هم آغاز می‌کردیم بهرامی سرمربی خارجی بهانه‌ای می‌شد تا اگر به نتیجه نرسد آن را گردن مربی داخلی بیندازد.

اخگر در پایان گفت: امیدوارم که هندبال در جاکارتا نتیجه بگیرد و به جایگاه خودش در آسیا برسد و مجددا در آسیا آقایی کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.