صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / میرحسینی: ۱۹ بازیکن خاتم برای باشگاه‌های آسیا معرفی شدند
میرحسینی: ۱۹ بازیکن خاتم برای باشگاه‌های آسیا معرفی شدند

میرحسینی: ۱۹ بازیکن خاتم برای باشگاه‌های آسیا معرفی شدند

سرمربی تیم ملی والیبال خاتم اردکان با اشاره به عدم اجازه از سوی ضیایی برای انتشار اسامی جهت حضور در باشگاه های آسیا گفت: وادی در لیست ۱۹ نفره ما نیست.

عباسعلی میر حسینی - سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان

به گزارش کسب و کار نیوز، عباسعلی میرحسینی درباره اعلام اسامی ۱۹ بازیکن به فدراسیون والیبال برای همراهی تیم خاتم اردکان در رقابت‌های والیبال جام باشگاه های آسیا گفت: ما اسامی ۱۹ بازیکن مد نظر مان برای حضور در لیست تیم خاتم اردکان برای حضور در والیبال باشگاه‌های آسیا را به فدراسیون والیبال ارسال کردیم. در واقع ضیایی به ما گفت که اسامی مورد نظرمان را اعلام کنیم. باید یادآور شوم که از بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی الف هیچ بازیکنی در این لیست نیست چرا که کولاکوویچ پیش از این اعلام کرده بود بازیکنی را در اختیار خاتم نخواهد گذاشت.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان افزود: در حال حاضر نمی‌توانم اسامی ۱۹ بازیکن را اعلام کنم زیرا احتمال دارد چند تن از نفرات اعلامی ما در لیست تیم ملی برای شرکت در بازی های آسیایی باشند. به همین خاطر ضیایی به من گفت که فعلاً اسامی اعلام نشود تا پس از انتخاب سرمربی تیم ملی ب و معرفی بازیکنان مورد نظرش این اسامی منتشر شوند چون احتمال دارد چند بازیکن مد نظر سرمربی تیم ملی ب نیز باشند. رئیس فدراسیون هم به من گفت اجازه بدهید تا لیست را بررسی کنیم و سپس اعلام کنیم روی چه بازیکنانی حساب کنید.

میرحسینی در جواب این سوال که آیا نفرات کمکی خاتم اردکان در جام باشگاه‌های آسیا از نفرات باتجربه و سابق تیم ملی هستند، اظهار کرد: در کل بدنه اصلی برای جام باشگاههای آسیا همان بازیکنان خاتم در لیگ هستند اما در لیست اعلامی به فدراسیون بازیکنانی با سابقه حضور در المپیک، لیگ جهانی و قهرمانی جهان وجود دارند. جام باشگاه های آسیا در ۱۰ روز انجام می‌شود و شرایط به گونه‌ای‌ است که در هر دیدار نیاز به بازیکنان باتجربه داریم.

عباسعلی میرحسینی در پایان با اشاره به عدم اجازه از سوی رئیس فدراسیون والیبال برای انتشار اسامی خبر داد: هرچند محمد طاهر وادی پاسور اصلی تیم خاطر در خاتم در لیگ برتر بود اما با توجه به حضورش در اردوی تیم ملی الف نمی توانیم از او استفاده کنیم و در بین ۱۹ نفر نیست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.