صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / حراج وسایل نیمار و کاوانی
حراج وسایل نیمار و کاوانی

حراج وسایل نیمار و کاوانی

باشگاه پاری ‌سن‌ ژرمن در اقدامی جالب اعلام کرد که بعضی از وسایل نیمار و کاوانی دو ستاره خود را در حراجی عمومی می‌فروشد تا درآمد آن صرف کارهای خیر شود.

نیمار

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از اکیپ، پاری ‌سن‌ ژرمن بعد از این که توسط مالکان مولتی میلیاردر قطری خریداری شد بسیار متحول شد و با جذب بازیکنان بزرگ به یکی از قدرت‌های بزرگ فوتبال اروپا تبدیل شد.

در این باشگاه فرانسوی بازیکنان بزرگی بازی می‌کنند  که یکی از آن‌ها نیمار است که با ۲۲۲ میلیون یورو از بارسلونا به این تیم پیوست تا گران‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان شود.

پاری ‌سن‌ ژرمن در اقدامی جالب اعلام  کرد که بعضی از وسایل نیمار و کاوانی دو ستاره خود را در حراجی عمومی می‌فروشد تا درآمد آن صرف کارهای خیریه شود.

این باشگاه فرانسوی اعلام کرد که در این حراج عمومی که قرار است حدود ۴۰۰ نفر در آن شرکت کنند پیراهن زردی که نیمار نخستین بازی خود را با آن برای پاری ‌سن‌ ژرمن انجام داد و هم‌چنین کفشی که کاوانی با آن توانست رکورد گلزنی زلاتان ایبراهیموویچ را بشکند و بهترین گلزن تاریخ پاری ‌سن‌ ژرمن شود به همراه توپ‌های خاص زیادی به فروش می‌رساند.

رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند که پیش‌بینی می‌شود پاری ‌سن‌ ژرمن در این حراج عمومی ۶۶۰ هزار یورو به دست آورد و آن را صرف امور خیریه خواهد کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.