صفحه اصلی / استان ها / البرز / انهدام بانک سرقت از مغازه‌ها در البرز
انهدام بانک سرقت از مغازه‌ها در البرز

انهدام بانک سرقت از مغازه‌ها در البرز

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از انهدام یک باند سه نفره سرقت از مغازه‌ها خبر داد.

بازسازی صحنه سرقت مسلحانه

به گزارش کسب و کار نیوز، سرهنگ جواد صفایی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه(۱۸ اردیبهشت) در نشست خبری با اصحاب رسانه که در اداره پلیس آگاهی استان برگزار شد، اظهار کرد: درپی وقوع و افزایش سرقت باطری خودرو در سطح استان و ایجاد ناامنی و نارضایتی شهروندان، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

وی در ادامه بابیان اینکه طبق اقدامات موشکافانه مأموران پلیس آگاهی استان البرز از دوربین‌های مداربسته موجود در محل‌های مورد سرقت قرارگرفته مشخص شد که سارقان سه نفر هستند، افزود: سارقان، سرقت‌ها را با استفاده از سه خودرو پژو پارس، زانتیا و پژو ۴۰۵ انجام می‌دادند اما پلاک‌های خودروها را به طرز ماهرانه‌ای با گل‌ولای استتار می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اینکه مأموران پلیس آگاهی این استان پس از اقدامات پلیسی، موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان در شهرستان‌های فردیس و شهریار شدند، خاطرنشان کرد: متهمان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

به گفته وی در بازرسی از مخفیگاه سارقان، مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

سرهنگ صفایی با بیان اینکه سارقان در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی شدند، افزود: سارقان پس از مواجهه با دلایل و شواهد پلیس لب به اعتراف گشودند و اذعان داشتند که با خودروی زانتیا و پژو پارس و پژو ۴۰۵ در ساعات ۲ الی ۵ صبح با استفاده از شیوه تخریب قفل و کرکره مغازه‌ها اقدام به سرقت می‌کرده‌اند و لوازم مسروقه که بیشتر باطری خودرو بود را به خریداران اموال مسروقه می‌فروختند.

وی همچنین از دستگیری دو مال‌خر خبر داد و گفت: این دو نفر اموال مسروقه را از سارقان می‌خریدند که طی یک قرار سوری با همکاری متهمان، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند .

رئیس پلیس آگاهی استان ‌البرز با بیان اینکه متهمان دارای سابقه کیفری هستند، گفت: سارقان تاکنون به سرقت از مغازه فرش‌فروشی در استان قزوین، سرقت از منزل در شهرستان فردیس، سرقت از تعداد زیادی باطری فروشی و غیره اعتراف کرده‌اند .

به گفته وی متهمان به همراه پرونده تشکیل‌شده به دادسرا اعزام و سپس راهی زندان شدند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سبد کالا

توزیع ۲ هزار سبد کالا در مناطق حاشیه‌نشین کرج

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد محمدی فرد اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.