سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / اعضای شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همزمان با هفته خوابگاه‌ها انتخاب می‌شوند
اعضای شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همزمان با هفته خوابگاه‌ها انتخاب می‌شوند

اعضای شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همزمان با هفته خوابگاه‌ها انتخاب می‌شوند

انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه‌ علوم پزشکی شهید بهشتی ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت‌ ماه، همزمان با هفته خوابگاه‌های دانشجویی برگزار می شود.

شورای صنفی

به گزارش کسب و کار نیوز، پیش از این زمان برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور آبان ماه به صورت جداگانه در دانشگاه‌ها برگزار می‌شد، اما امسال بر اساس بخشنامه‌ای که به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شد، انتخابات به اردیبهشت ‌ماه موکول و از این پس همه ساله انتخابات شورای صنفی در این ماه برگزار خواهد شد.

این تصمیم، با هدف جلب مشارکت بیشتر اعضا و دبیران شوراهای صنفی در مشارکت و تصمیم‌گیری ها در امور صنفی، رفاهی، آموزشی و پژوهشی دانشجویان و نیز استفاده از توانمندی و پتانسیل بیشتر دانشجویان اتخاذ شده است.

با برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در اردیبهشت ‌ماه، فرصت و زمان بیشتری به دانشجویان، اعضا و دبیران شورای صنفی در طول سال تحصیلی بخصوص فصل تابستان برای پیگیری مسائل صنفی، رفاهی، آموزشی و پژوهشی دانشجویان داده خواهد شد.

از آنجاکه وظیفه شورای صنفی انعکاس و پیگیری امور صنفی و رفاهی دانشجویان از طریق مسؤولان ذیربط دانشگاه و نظارت بر امور محوله است، قطعا برگزاری انتخابات شورای صنفی در اردیبهشت‌ماه‏، می‌تواند تاثیرات خوبی در انسجام و نظم بخشی بیشتر به شورای صنفی دانشگاه‌های علوم پزشکی داشته باشد.

شورای صنفی دانشگاه‌ها در امور تغذیه، امور مربوط به خوابگاه‌ها، تغذیه دانشجویی، امور آموزشی و پژوهشی، امور مشاوره سلامت و نیز تربیت بدنی مشارکت می‌کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.