صفحه اصلی / اقتصادی / صنعت و معدن / مدیرعامل گروه سایپا از شرکت ایران دلکو بازدید کرد

مدیرعامل گروه سایپا از شرکت ایران دلکو بازدید کرد

مهندس محسن جهرودی به همراه جمعی از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا در ادامه بازدید از توانمندی شرکت های قطعه سازی در صنعت خودرو، از شرکت ایران دلکو بازدید و از نزدیک در جریان ظرفیت ها و توانمندی های این تولید کننده اگزوز و کاتالیست خودرو قرار گرفت.
به گزارش کسب و کار نیوز، شرکت ایران دلکو فعالیت خود را از سال ١٣٨٢ با تولید دلکو آغاز کرده و در حال حاضر عمده فعالیت این قطعه ساز داخلی، تولید اگزوز و کاتالیست خودروهای تولیدی شرکت های سایپا، زامیاد و ایران خودرو است.
دراین برنامه مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از بخش های مختلف شرکت ایران دلکو شامل: آزمایشگاه های مکانیک و شیمی، واحد تحقیق و توسعه، سالن های کوتینگ و کنینگ، برشکاری و مونتاژ کاتالیست و همچنین خط تمام اتوماتیک تولید بدنه انباره اگزوز این مجموعه و فرایندهای مختلف تولید بازدید و با کارکنان این شرکت گفتگو کرد.
به گفته مدیران شرکت ایران دلکو، خط تمام اتوماتیک تولید بدنه انباره اگزوز این شرکت در خاورمیانه منحصر به فرد بوده و در سطح استانداردهای جهانی است.
جهرودی از ابتدای حضور در گروه خودروسازی سایپا توجه ویژه ای به قطعه سازان داخلی داشته و ضمن حمایت های عملی، طی بازدیدهای دوره ای موثر گام های اساسی در تعامل هرچه بیشتر گروه سایپا با قطعه سازان داخلی برداشته است و قطعه سازان صنعت خودرو نیز از این اقدامات مدیرعامل سایپا استقبال کرده اند.

همچنین مطالعه کنید:

بلاتکلیفی ۲۰۰۰ خودروی برقی وارداتی/ گره برقی‌سازی ناوگان به دست شهردار باز می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، حسن کریمی‌ ‌‌سنجری، مدیر طرح خودروهای برقی وزارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.