صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / صحبت‌های امیدوار کننده ونگر بعد از آخرین بازی خانگی
صحبت‌های امیدوار کننده ونگر بعد از آخرین بازی خانگی

صحبت‌های امیدوار کننده ونگر بعد از آخرین بازی خانگی

سرمربی آرسنال در آخرین نشست خبری خود در ورزشگاه امارات هواداران این تیم را به فصل آینده امیدوار کرد.

آرسن ونگر

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از ساکرنت، آرسنال دیروز (یک‌شنبه) در آخرین حضور آرسن ونگر در امارات به مصاف تیم فوتبال برنلی رفت و با پنج گل این تیم را در هم کوبید. در این مسابقه هواداران آرسنال استقبال با شکوهی از آرسن ونگر کردند و از بیش از دو دهه تلاش این مربی در تیم فوتبال آرسنال قدردانی کردند.

آرسن ونگر، سرمربی توپچی‌های لندنی بعد از این مسابقه گفت‌: جو خیلی خوبی در ورزشگاه بود و من به همین خاطر از هواداران تشکر می‌کنم. من به هواداران آرسنال قول می‌دهم که فصل آینده این تیم با مربی جدید برای قهرمانی تلاش کند. هیچ صحبتی درباره این که چه کسی سرمربی بعدی می‌شود، نمی‌کنم چون به من مربوط نیست. نمی‌خواهم باشگاه را تحت فشار قرار دهم که کدام مربی را انتخاب کنم، چون تصمیم گیرنده باشگاه است و من هیچ تصرفی در آن ندارم.

سرمربی فرانسوی آرسنال در ادامه‌ صحبت‌های خود ‌اضافه کرد: تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که مربی بعدی آرسنال تیم خیلی خوبی را در اختیار خواهد داشت. تیمی که می‌تواند برای قهرمانی تلاش کند. هواداران آرسنال باید به حمایتشان از این تیم ادامه‌ دهند تا روزهای خوبی برای این باشگاه رقم بخورد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.