صفحه اصلی / اجتماعی / بهداشت و سلامت / خدمات “بیمه سلامت” برای مردم و پزشکان شفاف شود
خدمات “بیمه سلامت” برای مردم و پزشکان شفاف شود

سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان بیمه سلامت ایران مطرح کرد

خدمات “بیمه سلامت” برای مردم و پزشکان شفاف شود

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: باید تلاش کنیم تا با فرهنگ سازی، خدمات بیمه سلامت برای مردم و پزشکان شفاف‌سازی شده تا هدفمندتر و اثرگذارتر از گذشته شود.

سازمان بیمه سلامت

به گزارش کسب و کار نیوز، مهندس محمد هاشمی در سفر به استان کرمان با بیان اینکه دولت تدبیر حوزه سلامت را از حاشیه به متن آورد، گفت: با ارزان شدن خدمات پزشکی، مراجعه مردم به پزشکان بیشتر شد و سلامت جامعه ارتقا یافت.

وی با بیان اینکه اجرای طرح تحول نظام سلامت در اردیبهشت سال ۹۳، تحول عظیمی در حوزه سلامت پدید آورد و هزینه‌های درمانی بیماران کاهش یافت، بیان کرد: باید تلاش کنیم تا با فرهنگ سازی، خدمات بیمه سلامت برای مردم و پزشکان شفاف سازی شده تا هدفمندتر و اثرگذارتر از گذشته شود؛ به نحوی که افراد جامعه برای دریافت خدمات سلامت، بهداشت و پزشکی به سمت نگاه پیشگیرانه حرکت کنند تا این خدمات عادلانه تر ارایه شود.

بنابر اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت ایران، هاشمی تصریح کرد: همچنین لازم است با فرهنگ سازی مستمر، پزشکان را در  مدیریت و کنترل  هزینه‌های خدماتی و درمانی یاری دهیم.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در بهبود سلامت جامعه، گفت: باید تلاش شود تا از راه‌ها و ابزارهای مختلف فرهنگ زندگی سلامت محور را به جامعه تزریق کنیم. با این روش قطعا به صورت عملی همگام با سیاستهای کلان پیش خواهیم رفت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

۳ کلان برنامه وزارت بهداشت در ۱۴۰۳ / تقویت مراکز درمانی در مناطق کم‌برخوردار

به گزارش کسب و کار نیوز ، دکتر بهرام عین اللهی در نشست هیأت رییسه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.