صفحه اصلی / استان ها / همدان / حمایت از پایتخت گردشگری آسیا در عمل باشد نه حرف!

یک مجری کودک اعلام کرد:

حمایت از پایتخت گردشگری آسیا در عمل باشد نه حرف!

آزاده آل‌ایوب، مجری کودک با تأکید بر اینکه در حق گردشگری همدان اجحاف شده است، گفت: حمایت از پایتخت گردشگری آسیا باید در عمل باشد و نه در حرف چرا که به عنوان مثال جاذبه گردشگری «گنجنامه» چیزی کم از جاذبه‌های اصفهان و شیراز ندارد.

خاله نرگس

به گزارش کسب و کار نیوز،‌ آزاده آل‌ایوب، معروف به خاله نرگس یکی از مجریان کودک تلویزیون ایران افزود: برگزاری این جشنواره در همدان با آب‌وهوایی بکر و بی‌نظیر و فضای گردشگری باعث افزون شدن انگیزه در بین شرکت‌کنندگان شده است.

وی با اشاره به اینکه انتخاب این محل در فضای گردشگری گنجنامه انتخاب شایسته‌ای است، ادامه داد: دیدن تاریخ، تمدن، طبیعت و این همه زیبایی و با الهام‌گیری از وجود خداوند الهام‌بخش است.

این مجری تلویزیونی با بیان اینکه از سال ۸۱ در برنامه رنگین‌کمان به عنوان خاله نرگس آغاز به‌کار کردم، اضافه کرد: با دیدن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های همدان در فضای مجازی از همه خواستم برای سفر همدان را انتخاب کنند.

وی خاطرنشان کرد: همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا انتخاب شده در حالیکه شنیدم اعتباری به آن تعلق نگرفته و این یعنی در حق همدان اجحاف شده در حالیکه استحقاق همدان بیش از اینها است.

آل‌ایوب با تأکید بر اینکه حمایت از همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا تنها در حرف نباید باشد، گفت: همدان زمینه‌های لازم را دارد اما باید از آن حمایت شود و بودجه و اعتبار به آن تعلق گیرد.

وی با بیان اینکه حمایت از همدان باید در عمل باشد، خاطرنشان کرد: انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا اتفاق نادری است که باید تمام کشور قدر آن را بداند.

آل‌ایوب تأکید کرد: همدان برای مطرح شدن نیاز به حمایت مادی و معنوی دارد و می‌بینیم توریست‌های خارجی به اصفهان و شیراز می‌روند در حالیکه گنجنامه چیزی کم از اینها ندارد بنابراین باید این فرصت را غنیمت شمرد و همه باید دست به دست هم دهند تا از این فرصت استفاده کنند.

وی درباره جشنواره ملی پویانمایی نیز گفت: جشنواره سطح بالایی نداشت و هماهنگی خوبی انجام نشده بود اما من با دیدن فضای همدان انگیزه گرفتم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.