صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / احساس دوگانه ساری در ناپولی
احساس دوگانه ساری در ناپولی

احساس دوگانه ساری در ناپولی

سرمربی ناپولی بعد از تساوی برابر تورینو اعتراف کرد که احساس دو گانه‌ای دارد. او درباره جدایی و یا تمدید قراردادش هم صحبت کرد.

مائوریسیو ساری

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از  مدیاست، ناپولی در هفته سی و ششم رقابت های سری A  با تساوی دو بر دو برابر تورینو متوقف شد تا امیدهای این تیم برای کسب عنوان قهرمانی به ناامید تبدیل شود.

با این تساوی ناامید کننده ناپولی تیم یوونتوس برای کسب عنوان قهرمانی در دو هفته پایانی تنها به یک امتیاز نیاز دارد.

ساری بعد از تساوی برابر یوونتوس احساس دو گانه ای دارد. سرمربی ناپولی، گفت‌: اول این که باید بگویم که احساس بسیار زیبا و خوبی دارم و این به خاطر هواداران ناپولی است. در دیداری که شانس ما برای کسب عنوان قهرمانی از  بین رفت ۵۰ هزار هوادار به ورزشگاه آمده بودند و یک صدا تیم را تشویق می‌کردند  و این صحنه بسیار زیبا و دل انگیزی بود.

او ادامه‌ داد: و اما بسیار ناراحتم چرا که نتوانستیم این هواداران را شاد کنیم. در دو هفته اخیر بسیار بد نتیجه‌ گرفتیم و متاسفانه قهرمانی را به حریف دادیم.

ساری درباره جدایی و یا تمدید قرارداد خود با ناپولی، گفت‌: رئیس باشگاه دوست دارد که من با حضور خود در ناپولی ادامه‌  دهم. ۱۰ روز فرصت دارم که تصمیم نهایی را بگیرم. ماندن من در ناپولی به شرایط زیادی بستگی دارد. هفت، هشت بازیکن  در ناپولی بازی می‌کنند  که اگر جدا شوند دوران خوب ما هم به پایان می‌رسد. امیدوارم که ناپولی همچنان در فوتبال ایتالیا در سطح بالایی باشد.

ساری در بین هواداران ناپولی از محبوبیت زیادی برخوردار است. او از  تیم های لیگ جزیره پیشنهاد دارد و باید دید که در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.