صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / پایان شکست ناپذیری اتلتیکومادرید در واندا متروپولیتانو
پایان شکست ناپذیری اتلتیکومادرید در واندا متروپولیتانو

پایان شکست ناپذیری اتلتیکومادرید در واندا متروپولیتانو

اتلتیکومادرید در نبود آنتوان گریزمان و دیگو کاستا مغلوب اسپانیول شد و شکست ناپذیری‌اش در ورزشگاه واندا متروپولیتانو پایان یافت.

اتلتیکو مادرید

به گزارش کسب و کار نیوز، اتلتیکومادرید یکشنبه در هفته سی و ششم لالیگا برابر اسپانیول قرار گرفت و با دو گل از مهمانش شکست خورد.

اسپانیول بازی را خوب شروع کرد و اتلتیکومادرید در نبود آنتوان گریزمان و دیگو کاستا در خط حمله با مشکل رو به رو بود. در ادامه ویتولو نیز به دلیل آسیب دیدگی مجبور شد در دقیقه ۲۶ زمین بازی را ترک کند. بهترین فرصت ۴۵ دقیقه نخست به تیم کاتالانی رسید و جرارد مورنو ضربه اش به تیر برخورد کرد. نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم باز هم میزبان نمایش ضعیفی از خود برجای گذاشت و تعویض‌های دیگو پابلو سیمئونه تاثیری بر بازی این تیم نداشت. در نهایت اسپانیول به گل رسید. ضربه اسکار ملندو در دقیقه ۵۳ با برخورد به بازیکنان اتلتیکو وارد دروازه اوبلاک شد.

روخی بلانکو که سعی داشت نتیجه را جبران کند باز هم دروازه اش را باز شده دید. لئو باپتیستائو این گل را به ثمر رساند تا به شکست ناپذیری اتلتیکو در واندا متروپولیتانو پایان دهد. تیم مادریدی پیش از این در ۱۷ بازی خانگی و در ورزشگاه جدیدش شکست نخورده بود.

قرمز و سفیدپوشان با ۷۵ امتیاز و دو بازی بیشتر از رئال مادرید در جایگاه دوم جدول قرار دارند.

پیش از این دیدار آلاوس با سه گل مالاگا را شکست داد. در ادامه بازی‌های امشب لاس پالماس به مصاف ختافه می‌رود و حساس‌ترین دیدار هفته بین بارسلونا و رئال مادرید در نوکمپ برگزار می شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.