صفحه اصلی / اقتصادی / صنعت و معدن / حس مالکیت معنوی کالای ایرانی نهادینه شود
حس مالکیت معنوی کالای ایرانی نهادینه شود

معاون وزیر تعاون:

حس مالکیت معنوی کالای ایرانی نهادینه شود

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید حس مالکیت معنوی کالاهای ایرانی با هدف ترویج فرهنگ حمایت از تولید داخلی در میان اقشار مختلف مردم کشور نهادینه شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدامین سازگارنژاد امروز یکشنبه در بیست و نهمین جشنواره ‘امتنان از کارگران گروه های کار و واحدهای نمونه آذربایجان شرقی' در تبریز با بیان اینکه کشور ما روزهای سختی را سپری می کند، افزود: فرهنگ‌ فاخر و بزرگ آذربایجان، ثروت بی مانند و بی بدیل برای ایستادگی در مقابل دشمنان سرسخت کشور است.
وی اظهار کرد: زمانی که تاریخ را ورق می زنیم، در هر حوزه از جمله ادب، هنر، فلسفه و اقتصاد، آذربایجان همواره فرهنگ تضمین کیفیت و تعهد کاری به مصرف کنندگان است.
سازگارنژاد با تاکید بر اینکه مردم آذربایجان همواره نقش خود را در هر زمینه ای به زیبایی، بزرگی و عظمت ایفا کرده اند، گفت: هر کجا کالا و خدماتی با نام آذربایجان است، مردم اطمینان زیادی به آن دارند.
وی با اشاره به تاریخ پرافتخار آذربایجان در دوران های مختلف، اظهار کرد: مشروطیت در تاریخ آذربایجان رویداد عظیمی بود و زمانی رخ داد که ۳۰ کشور جهان از جمله هند، الجزایر و مصر هنوز مستقل نبودند و هر چند مشروطیت را استبداد بلعید و مشروطه و آزادی خواهان سرکوب شدند، اما نهال مشروطیت خواهی همواره رویش داشت.
سازگارنژاد ادامه داد: از همه انسان های بزرگ که در عرصه کار کشور تلاش می کنند و با مشکلات معیشتی و زندگی مواجه هستند، اما سرافرازانه ایستاده و کار می کنند، قدردانی می کنم.
به گزارش کسب و کار نیوز، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان ‌شرقی نیز در این جشنواره، گفت: سهم یک ساله آذربایجان شرقی برای اشتغال فراگیر، نوسازی و ایجاد واحدهای تولیدی و رونق تولید و اشتغال روستایی سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.
احد حسینی افزود: این در حالی است که در دولت های قبلی طی هشت سال برای آذربایجان شرقی تنها یکهزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار در این حوزه ها اختصاص داده بودند.
وی با بیان اینکه سالانه ۱۸ هزار پرونده کارگری توسط اداره کل کار آذربایجان شرقی رسیدگی می شود، گفت: سالانه همچنین ۲۰ هزار بازرسی دوره ای از واحدهای تولیدی جهت نظارت بر حسن انجام کار نیز انجام می شود.
وی ادامه داد: اکنون در آذربایجان شرقی حدود پنج هزار تعاونی با اشتغال مستقیم فعال هستند.
۳۰۳۸/۵۱۸

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۱۲درصدی تولید سیمان با حمایت‌های دولت سیزدهم/ صادرات سیمان به ۲۵ کشور

به گزارش کسب و کار نیوز ، امضای تفاهمنامه همکاری بین وزارت نیرو و صنعت، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.