صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / برانکو: الجزیره خطرناک است اما ما کاملا آماده‌ایم
برانکو: الجزیره خطرناک است اما ما کاملا آماده‌ایم

انتظار یک بازی خوب را دارم

برانکو: الجزیره خطرناک است اما ما کاملا آماده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار با الجزیره گفت: پرسپولیس برای پیروزی به امارات آمده است.

برانکو

به گزارش کسب و کار نیوز، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با الجزیره امارات گفت: در ابتدا باید ابراز خوشحالی کنم از اینکه در مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم. برای رسیدن به این مرحله راه سختی را طی کردیم. 

وی ادامه داد: الجزیره می‌خواهد در دیدار با پرسپولیس نتیجه خوبی بگیرد و از نتایجی که در طول فصل گرفته خودش را نجات دهد. ما با جاه‌طلبی کامل به اینجا آمده‌ایم تا نتیجه خوبی بگیریم. الجزیره تیم بسیار خوبی است و تیمی که به این مرحله برسد نشان می‌دهد قدرتمند است.

سرمربی پرسپولیس در خصوص تاکتیک پرسپولیس تصریح کرد: بیش از هر چیز انتظار دارم تیمم خوب بازی کند. همچنین باید بگویم این آخرین شانس الجزیره است تا فصل فوتبالی اش را خیلی خوب تمام کند.

برانکو ادامه داد: من کاملا فلسفه سرمربی هلندی الجزیره را خیلی خوب می شناسم. این تیم بازیکنان خوبی مثل بوسوفا و رومارینیو دارد که می‌توانند تفاوت را در زمین می‌توانند رقم بزنند و خطرناک ظاهر شوند اما ما هم کاملا آماده‌ایم و انتظار یک بازی خوب را داریم. بازی‌ای که هرکسی می‌تواند از آن لذت ببرد. ما همیشه به اجرای فلسفه خودمان اصرار داریم. فلسفه مان هم مشخص است تا بیشترین موفقیت را کسب کنیم. 

در پایان خبرنگار اماراتی در مورد فوتبال این کشور از برانکو پرسید و سرمربی پرسپولیس گفت: فوتبال امارات را به خوبی می‌شناسم چون در الوحده مربی‌گری کرده‌ام.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.