صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / برگزاری سمینار سراسری روسای شعب استان‌های خراسان رضوی و شمالی
برگزاری سمینار سراسری روسای شعب استان‌های خراسان رضوی و شمالی

روابط عمومی بانک ایران زمین اعلام کرد

برگزاری سمینار سراسری روسای شعب استان‌های خراسان رضوی و شمالی

سمینار سراسری روسای شعب استانهای خراسان رضوی و شمالی با حضور مدیرعامل، عضو هیات مدیره، معاون عملیات بانکی، مدیر و تمامی روسای شعب این استانها برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، در این سمینار هادی قدیمی نائب رئیس هیات مدیره بانک ایران زمین با اشاره به این نکته که ۲۰ سال از کاشت نهال بانک در استان خراسان می گذرد، گفت: امروز شاهد رشد بانک ایران زمین هستیم، در برخی شاخص ها همچون بانکداری مدرن در بین بانکهای با سابقه چندین ساله از جایگاه بسیار بالاتری برخورداریم و این چیزی نیست جز یاری خدا و تلاش کلیه کارکنان خدوم بانک ممکن نبوده است.

قدیمی افزود: در حال حاضر آموزش مشتریان در استفاده از خدمات الکترونیکی بانک در راستای بازاریابی و جذب و حفظ منابع بسیار حائز اهمیت است چرا که این خدمات مطابق با نیازهای امروز و آتی مشتریان طراحی شده است ضمن اینکه توسعه این خدمات تأثیر مستقیمی در کنترل هزینه های بانک خواهد داشت و این به معنای سودآوری است.

در ادامه معاون عملیات بانکی پس از اظهار خرسندی از حضور در جمع صمیمی کارکنان استان های خراسان رضوی و شمالی به لزوم مشتری مداری و برخورد شایسته با مشتری اشاره کرد و اذعان داشت: برخورد شایسته و در خور شئونات انسانی با مشتری تأثیر به مراتب عمیق تری در مقایسه با ارائه هر گونه خدمات بر وی خواهد داشت. تجربه نشان داده تکریم مشتریان باعث ماندگاری آنها و تکرار در اخذ خدمات بانکی میشود.

ادبی در پایان با تأکید بر تقویت علاقه و وفاداری کارکنان به برند بانک گفت: لازم است هر خدمت جدیدی که توسط بانک ارائه می شود قبل از ارائه به مشتریان مورد استفاده کلیه پرسنل قرار گیرد تا علاوه بر اینکه چالشهای و ضعف های آن مورد بررسی قرار می گیرد، همکاران با کیفیت بهتری به مشتریان آموزش دهند.

در این سمینار علی اکبر ریحانی مدیر شعب استانهای خراسان رضوی و شمالی در این، خلاصه ای از عملکرد شعب منطقه در سال ۹۶ را ارائه و به تشریح نقاط قوت و ضعف این مدیریت پرداخت.

وی با اشاره به اینکه حضور مدیران در بین کارکنان موجب قوت قلب کارکنان می شود اذعان داشت: استان خراسان از لحاظ ظرفیت مالی جزو چند استان برتر کشور است، که این امر باعث شده عرصه رقابت خصوصاً در بین بانکهای این استان شدت یابد.

شایان ذکر است در این سمینار ضمن بررسی عملکرد سال گذشته و مورد تجزیه و تحلیل شرایط، برتحقق اهداف سال جاری تأکید شد.

همچنین مطالعه کنید:

ضریب جینی بخش روستایی در ایران ۳۴.۳ و شهری ۳۱.۱ درصد شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، جدیدترین آمار منتشرشده از سوی بانک جهانی نشان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.