صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / والورده: رئال مادرید می‌خواهد به شکست‌ناپذیری‌مان پایان دهد
والورده: رئال مادرید می‌خواهد به شکست‌ناپذیری‌مان پایان دهد

والورده: رئال مادرید می‌خواهد به شکست‌ناپذیری‌مان پایان دهد

سرمربی بارسلونا معتقد استT رئال مادرید برای پیروزی در ال کلاسیکو تمام تلاش خود را خواهد کرد و به دنبال پایان دادن رکورد شکست‌ناپذیری تیم کاتالانی خواهد بود.

ارنستو والورده

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از آس، بارسلونا یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) در هفته سی‌وششم لالیگا به مصاف رئال مادرید می‌رود. ارنستو والورده در نشست خبری پیش از بازی گفت: یک بازی کلاسیک، کلاسیک است و در یک فصل معنای خاص خودش را دارد. خوشبختانه ما قهرمان شدیم اما دلایل زیادی وجود دارد که به این بازی اهمیت بدهیم. ما می‌خواهیم در این دیدار پیروز شویم و حریف نیز خواهان این قضیه است. در دیدار رفت پیروز شدیم و مادرید می‌خواهد به شکست‌ناپذیری‌مان پایان دهد. فردا بهترین ترکیب بارسلونا و مادرید به میدان خواهد رفت. ما می‌خواهیم روند شکست‌ناپذیری‌مان را حفظ کنیم.

سرمربی بارسلونا افزود: از اهمیت این دیدار آگاه هستم اما ال‌کلاسیکو آخرین بازی‌مان در لالیگا نیست. به همین دلیل نمی‌توان ال کلاسیکو را آخرین بازی آندرس اینیستا دانست. هنوز مشخص نیست بازی خداحافظی او چه زمانی خواهد بود. اگر اینیستا در شرایط خوبی قرار داشته باشد فردا به میدان خواهد رفت.

والورده درباره تونل افتخار نزدن مادرید گفت: در این رابطه خیلی صحبت کردم. موضوع مهمی نیست و برای من اهمیت ندارد.

سرمربی اسپانیایی در مورد اهمیت فتح لالیگا اظهار کرد: این بازی‌ها برای سرمربیان نشانگر عملکرد یک فصل تیم‌شان است. در نهایت بهترین تیم قهرمان می‌شود. در لیگ قهرمانان فاکتورهای دیگری وجود دارد. برخی از ویژگی‌ها را باید در لیگ قهرمانان کنترل کنید. شانس داشته باشید. بدشانس نباشید. گاهی اوقات در لیگ قهرمانان تیم‌های زیادی برای قهرمانی رقابت می‌کنند. دوست دارم بهترین تیم فاتح این بازی‌ها شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.