صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / استارتاپ های برتر ایرانی به فستیوال فناوری اطلاعات اروپا می‌روند
استارتاپ های برتر ایرانی به فستیوال فناوری اطلاعات اروپا می‌روند

با حمایت مرکز توانمندسازی؛

استارتاپ های برتر ایرانی به فستیوال فناوری اطلاعات اروپا می‌روند

استارتاپهای برتر ایرانی با حمایت مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب وکارهای نوپای وزارت ارتباطات، به فستیوال فناوری اطلاعات اتحادیه اروپا، می روند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، فستیوال فناوری اطلاعات اتحادیه اروپا (WEBIT.FESTIVAL Europe) پنجم تا هفتم تیرماه (۲۵ تا ۲۷ ژوئن ۲۰۱۸) در شهر صوفیای بلغارستان و با حضور ۶ هزار فعال این حوزه و ۲۰۰ استارت‌آپ برتر اروپایی برگزار شود.

در این رویداد جهانی، وزیر امور خارجه کشورمان نیز با هدف تقویت همکاری میان ایران و اتحادیه اروپا در حوزه فناوری اطلاعات، در کنار کارآفرینان برگزیده ایرانی حضور خواهد داشت.

از این رو کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه ای از طریق تعامل با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قصد دارد زمینه حضور تعداد محدودی از کسب‌وکارهای نوپای برتر حوزه فاوا را در این رویداد فراهم کند. در این راستا زمینه همکاری و حمایت مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز فراهم شده است.

استارتاپهای توانمند حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات که امکان تعامل و همکاری با کشورهای اروپایی را دارند می توانند برای حضور در این رویداد، درخواست خود را به همراه مشخصات کلی کسب‌وکار، دلایل، برنامه حضور در فستیوال و اطلاعات تماس، تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه از طریق ارسال ایمیل به آدرس info@tehrannsr.org اعلام کنند.

کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران با مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، درخواست استارتاپهای علاقمند را بررسی کرده و در نهایت از میان متقاضیان، برگزیدگان را برای حضور در این رویداد به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت امور خارجه معرفی خواهد کرد.

تمام هزینه‌های حضور در این رویداد بر عهده استارتاپ‌های متقاضی است و تنها امکان حضور و معرفی استارتاپ‌های برگزیده در این رویداد و پیش‌برد تعاملات و مذاکرات تسهیل خواهد شد.

اطلاعات بیشتر در وبسایت این رویداد در آدرس https://www.webit.bg/۲۰۱۸ قرار دارد.

همچنین مطالعه کنید:

تکمیل زنجیره ارزش خودروسازی با نوآوری دانش‌بنیان‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز، نکته جالب این است که در عصر کنونی که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.