صفحه اصلی / استان ها / هرمزگان / نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:نقل‌های شبکه های مجازی عمدتا باطل است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:نقل‌های شبکه های مجازی عمدتا باطل است

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: نقل‌های شبکه‌های مجازی عمدتا باطل است؛ غرض‌های شخصی و گروهی در آن است و نقل‌های سالم محدود است.

امام‌جمعه بندرعباس

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در جمع نمازگزاران بندرعباس، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله مطهری و روز معلم، افزود: احترام به معلم سفارش دین اسلام است و  کلاس درسی اسلامی است که حرمت معلم حفظ شود.

وی خاطرنشان کرد: سقوط فرهنگ یک جامعه زمانی است که علم معلم و عالم در آن جامعه جایگاهی نداشته باشد.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به درپیش بودن بزرگداشت شیخ صدوق و شیخ کلینی، این دو شخصیت را از مفاخر بزرگ حوزه‌های علمیه دانست که اگر نبودند حوزه‌های علمیه‌ای هم وجود نداشت.

نعیم آبادی جایگاه حوزه‌های علمیه را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: امثال کلینی‌ها و صدوق‌ها بودند که حوزه‌ها را حفظ کردند. 

وی ادامه داد: دشمنان به جهت شناخت از این جایگاه ارزشمند است که به حوزه‌های علمیه حمله کردند چون می‌دانند حوزه محل رشد اندیشه‌های امثال کلینی‌ها و صدوق‌هاست. 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار کرد: کسی که می‌گوید حوزه علمیه نمی‌خواهیم برای این است که تبلیغات منفی کتاب‌های انجیل و دنیای مسیحت او را گمراه کرده است.

نعیم آبادی هم چنین به درپیش بودن روز بیماری‌های خاص و صعب العلاج اشاره کرد و ادامه داد: دولت نمی‌تواند همه مخارج این دسته از بیماران را بپردازد لذا در این شهر که نه افراد پولدار و نه فقیر کم نیست، ثروتمندان باید با دارایی خود دست این بیماران را بگیرند. 

وی یادآور شد: استان هرمزگان که از آن به عنوان پایتخت اقتصادی یاد می‌شود و با وجود این همه ثروت نباید مردم آن دچار فقر و مشکلات درمانی متعدد باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این‌که بافنده خبر باید خبرش مورد قبول باشد و شنونده خود نیز باید عاقل باشد، اضافه کرد: اگر خبر مطمئن و از عالم راستگویی بشنویم باید پذیرفت.

امام جمعه بندرعباس عنوان کرد: کسی که علمای صادق را به دروغ گویی متهم کند خودش دروغگو است.

وی با اشاره به این‌که تمدن غرب همه چیز را از بین برده و دیگر حرمت علما محفوظ نیست، ادامه داد: جامعه باید جایگاه معلم را بشناسد و تکریم کند، چرا که پرچم‌دار فرهنگ جامعه هستند.

نعیم‌آبادی در پایان کفت: اگر علم بزرگترین فضیلت است عالم نیز باید بالاترین جایگاه را داشته باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ملخ صحرایی

هرمزگان در پیشانی مبارزه با ملخ صحرایی

به گزارش ملخ صحراییبه مقل از ایسنا,علی باقرزاده همایی با بیان اینکه این استان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.