صفحه اصلی / فرهنگی / کتاب و رسانه / رونمایی از دو کتاب نویسنده مجار در نمایشگاه کتاب
رونمایی از دو کتاب نویسنده مجار در نمایشگاه کتاب

رونمایی از دو کتاب نویسنده مجار در نمایشگاه کتاب

کتاب های گردآوری از نسخ خطی حافظ و کتاب آموزش جامع زبان فارسی به مجاری به نویسندگی خانم اگنس نمت با حضور سفیر و معاون وزیر خارجه مجارستان در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران رونمایی شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، آیین رونمایی این دو کتاب عصر امروز (جمعه) با حضور یانوش کواچ سفیر مجارستان در ایران، خانم اوا روبوفسکی رئیس خانه ملل مجارستان، یودیت هامراشتین رئیس انسیتو بالاشی – مدیر کل در امور فرهنگی و آموزشی بین المللی و موسسات فرهنگی خارج از کشور و معاون وزیر امورخارجه مجارستان و لازیو توشکه مدیرکل کتابخانه ملی این کشور برگزار شد.
در این خصوص هامر اشتین با بیان اینکه شیفته نمایشگاه کتاب تهران شدم اظهار کرد: در این نمایشگاه می توانیم کتاب های جدید را مشاهده کنیم. من به عنوان یک انسان شیفته نمایشگاه کتاب تهران شده ام.
وی گفت: از اینکه در نمایشگاه کتاب تهران حضور دارم احساس افتخار می کنم. از شما دعوت می کنم در برنامه فرهنگی به سفارت مجارستان در ایران حضور یافته و در آنها شرکت کنید.
لازیو توشکه مدیرکل کتابخانه ملی مجارستان بیان کرد: در چند سال گذشته اقبال مردم به کتابخانه ها تغییر کرده است. کتابخانه های جهان دست به دست هم دهند تا انتظار کشورهای خودشان را برآورده کنند.
وی ادامه داد: در آینده نزدیک باید قراردادی بین کتابخانه ملی ایران و مجارستان منعقد شود تا به صورت شریک فرهنگ کشور خودمان را در ایران معرفی کنیم.
در این مراسم کتاب اگنس نمت مدرس کرسی ایران شناسی دانشگاه الته بوداپست مجارستان رونمایی شد.
سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران از ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود.
تهرام۷۲۴۷**۱۵۸۴

همچنین مطالعه کنید:

چند آمار جالب از متفاوت‌ترین گزارش سال

به گزارش کسب و کار نیوز، در این گزارش که در قالب ۲ برگه امتحانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.