صفحه اصلی / استان ها / زنجان / خروج آمریکا از برجام به معنای توجه به اقتصاد مقاومتی است
خروج آمریکا از برجام به معنای توجه به اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه زنجان:

خروج آمریکا از برجام به معنای توجه به اقتصاد مقاومتی است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: در صورت خروج آمریکا از برجام، بهترین فرصت برای توجه به اقتصاد مقاومتی و توان داخلی فراهم خواهد شد.

امام جمعه زنجان

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان، اظهار کرد: از مناسبت‌های پیش رو می‌توان به ۱۷ شعبان زادروز مفاخر شیعه، آیت‌الله شیخ صدوق اشاره کرد که در طول حیاتش ۳۰۰ جلد کتاب را گردآورده است.

وی افزود: آثار عالمان دینی چون آیت‌الله کلینی و شیخ صدوق، منشا حیات دینی جامعه است، به طوری که آثار این عالمان دینی پس از گذشت چند قرن بازهم زنده است و این نشان از ارزش و اهمیت این آثار دارد.

 خاتمی تصریح کرد: جهاد یک امر مهم و ضروری در دین اسلام محسوب می‌شود که این جهاد از ابعاد مختلف همچون جهاد علمی، جهاد در راه کسب روزی حلال، جهاد از کشور و غیره حائز اهمیت است. امام راحل در ۳۰ سال گذشته، در رابطه با جایگاه کارگر فرمودند که دست کسانی که بی‌ادعا در راه اقتصاد کشور می‌کوشند را می‌بوسند.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: حمایت و خرید کالای ایرانی یکی دیگر از ابعاد مهم درباره جهاد اقتصادی محسوب می‌شود که مقام معظم رهبری به این نکته در طول سال‌های اخیر اشاره و تاکید فراوان داشته‌اند.

خاتمی افزود: در سال ۸۲ ایران بر اساس برخی راهبردهای ملی و جهانی وارد مذاکره با کشورهای اروپایی و آمریکایی شد؛ افشای چهره دروغین آمریکا همواره بر ملت ایران ثابت شده بود ولی طی این مذاکرات، آمریکا بار دیگر بیشتر این چهره دروغین را برملا کرد.

وی یادآور شد: فصل‌الخطاب ما در خصوص این مذاکرات، فرمایشات مقام معظم رهبری است، به طوری که ایشان همواره بر اصل دروغ‌گو بودن آمریکایی‌ها در اصل توافقات فرمایشاتی را ایراد کرده‌اند.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: در صورت خارج شدن آمریکا از برجام، بهترین فرصت را برای ملت ایران در راستای توجه به اقتصاد مقاومتی و توان داخلی فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

عملکرد حوزه فرهنگ و هنر در پساکرونا نمایان خواهد شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, فاطمه کرباسی شامگاه روز گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.