صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان غربی / امام جمعه ارومیه تاکید کرد:حمایت از کالای ایرانی لازمه ظفر بر جنگ اقتصادی
امام جمعه ارومیه تاکید کرد:حمایت از کالای ایرانی لازمه ظفر بر جنگ اقتصادی

امام جمعه ارومیه تاکید کرد:حمایت از کالای ایرانی لازمه ظفر بر جنگ اقتصادی

امام جمعه ارومیه برضرورت حمایت از کالای ایرانی با همدلی مردم و مسئولان تاکید کرد.

امام جمعه ارومیه

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص جنگ اقتصادی غرب با کشورمان گفت: برای پیروزی در جنگ اقتصادی باید همه مسئوالان ومردم با اتحاد وهمدلی از کالای ایرانی حمایت کنند و با استفاده از کالای ایرانی اجازه سوء استفاده به دشمنان را ندهند.

نماینده ولی فقیه درآذربایجان غربی با بیان به این‌که در برخی موارد کالاهای تولید داخل کیفیت بسیار خوبی داشته و به کشورهای مختلف دنیا صادر می‌شود، گفت: حتی در صورت پایین بودن کیفیت و بالا بودن قیمت نیز باید استفاده از کالای ایرانی را در دستور کار قرار دهیم .

وی ضمن تبریک سالروز میلاد منجی عالم بشریت امام زمان (عج)  و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) و فرارسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) به تلاش گران عرصه امنیت و پایداری اشاره کرد و گفت:امنیت کشور مرهون زحمات  شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان و نیروهای مسلح است.

نماینده ولی فقیه درآذربایجان غربی با بیان این‌که متکی بودن به دستورات الهی و توسل به اهل بیت(ع) سرلوحه کار سربازان گمنام است، افزود: تفاوت نیروهای اطلاعاتی و نظامی جمهوری اسلامی با سایر کشورها  متکی بودن به دستورات اسلام و دینداری است که سبب پیروزی در مقابل دشمنان می‌شود.

امام جمعه با اشاره به بارش رحمت الهی دراستان  افزود: لازمه نعمت الهی، شکر الهی است و شکر سبب فراونی نعمت می‌شود که برای بارش‌های اخیر باید مردم و کشاورزان شکرگزار باشند.

وی ادامه داد: زکات موجب افزایش نعمت‌های الهی است لذا برای شکر نعمت‌های الهی کشاورزان و باغداران منطقه در موقع برداشت محصول خود پرداخت زکات را در اولویت قرار دهند.

قریشی ضمن اشاره به مباحث معاد و بیان این‌که گنهکاران و صالحان از سیمایشان شناخته می‌شوند افزود: در قیامت افراد صالح و نیکوکار  سفیدرو  و بدکاران و معصیت‌کاران  رو سیاه محشور خواهند شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حوزه سلامت

۱۲۹ پرونده تخلف صنفی در حوزه سلامت آذربایجان غربی تشکیل شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا محمودی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.